ОП-ОП! КАКА ВИ Е ОТНОВО ТУК С ЕДНА ГОЛЯМА И КУПОНДЖИЙСКА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, СЪРАТНИЦИ! АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО МИЛИЦА СЕ РАЗДАВА В ДИСКОТЕКАТА.
СЪЩО ТАКА ИМАМ ЕДНА ИГРА ЗА ВАС - ПИЙТЕ ШОТ НА ВСЯКА ПЕСЕН, КОЯТО МИЛИЦА ЗНАЕ.
САМО АКО ИМАТЕ ГОДИНИТЕ ЗАТОВА, ОБАЧЕ, БЛЕКРОУЗ НЕ ПОДТИКВА КЪМ ЪНДЪРЕЙДЖ ДРИНКИНГ!!!!!!!!!!! НЕ ПИЙТЕ, МОЛЯ ВИ! И МИЛИЦА ВИ МОЛИ, БРАНКО И ТЕА И ТЕ! АЛКОХОЛЪТ Е НЕЩО МНОГО ЛОШО!
КАКА ВИ НАТАША И ТЯ ЩЕ ПОТВЪРДИ
ЕНИУЕЙ ЛОВВВВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙЙЙЙЙ
*Бранимир*Определено не очаквах толкова бързо да се сдобрим. Да, дойдох с това намерение, но мислех че тя ще ми се дърпа повече или може би дори изобщо нямаше да иска да има нищо общо с мен, но тя ме изненада приятно когато ме целуна снощи. И сега бяхме заедно на пазар. Досега не съм бил на пазар на жена. И явно сега вселената ми го връщаше за всичките тридесет и две години пропуск. Магазин след магазин обиколихме, някои от два пъти дори, а тя все още не си беше харесала нищо освен бельо и обувки. Бяхме в търсене на тоалет за довечера, тъй като повечето вече ги била обличала и не можела да отиде два пъти с едно и също на дискотека.
- Добре де, обиколихме целия мол, няма ли да си харесаш вече нещо?
- Какво да направя като нищо не ми харесва почти? – измрънка. – Искам нещо късо, свободно и бляцкаво.
- И какво?
- Бляцкаво. Да правя блинг блинг. Да ви заслепявам всички. – сви и отпусна пръсти няколко пъти, за да ми опише какво искаше да прави, а аз примигах объркано.
- Да беше казала да ти взема нещо от Белград.
- Аз откъде да знам, че ще ми правиш изненадващо посещение през нощта, умнико? Иначе бих, знаеш че съм рядко нахално същество.
- Първо, ако ти бях казал нямаше да е изненадващо и второ – знам и се чудя как изобщо го допускам да се държиш така с мен.
ESTÁS LEYENDO
Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)
RomanceКнига 6 от поредицата "ВИС-3" Не е задължително да сте чели останалите, за да четете тази. Животът винаги заема неочаквани обрати. Никога нищо не е сигурно и каквото трябва да се случи - ще се случи независимо дали го искаме или не. Бранимир никога...