10.

594 24 1
                                    

Éppen készülődtem a vacsorához, mikor megszólalt a telefonom.
-Cső tesó-szólt bele a legjobb barátom-Melyik étterembe is megyünk?-nem bírtam ki, muszáj volt felnevetnem.
-Tudod, abba, amit Marco bátyja vezet az Eifeel-torony mellett-mondtam, majd egy köszönés után letettük.

-Szia-köszönt Lin az autómba beszállva, majd adott egy puszit az arcomra.
-Szia szépség-köszöntem vissza-mehetünk?
-Persze
Az étterembe vezető út csendben telt, csak a rádió szólt. De nem az a kínos csend volt, hanem amikor csak egyszerűen élvezitek egymás társaságát. Na épp ezt tettük.

Gyorsan besiettünk, nem vártuk meg Neymarékat, ugyanis nem akartuk, hogy a sok paparazzi megtaláljon minket. A pincérnek leadva a nevem elkísért bennünket az asztalunkhoz, majd értesítettem, hogy még 2 személyt várunk. Nem telt sok időbe és Neyék is megérkeztek. Basszus Desiree tényleg nagyon csinos! Teljesen értettem, hogy Neymar mit eszik rajta. Igaz, nekem nem jött be, teljesen más az ízlésünk, ezt a két lányra pillantva is meg lehetett mondani. Viszont mindketten gyönyörűek a maguk módján.
-Sziasztok!-köszönt a legjobb barátom, majd lepacsiztunk, a hely elegáns mivoltát teljesen hidegen hagyva. Ney bemutatta nekünk Desiree-t, illetve ő is megismerte Aline-t akiről eddig csak hallott. Engem azért felismert.

Rendelésünket leadva gondoltam kezdeményezem a beszélgetést, ugyanis egy már picit zavaró csend telepedett az asztalunkra.
-Na és Desiree, megkérdezhetem mit dolgozol?-érdeklődtem.
-Fotós a fő szakmám, viszont van szerződésem egy modellügynökséggel is-mosolygott-A ti munkátokat tudom fiúk-nevetett-De te Lin mit dolgozol?
-Ez de menő-ámuldozott Lin-Én még nem dolgozom, de majd a szüleim vállalkozását viszem tovább valószínűleg, ezért is tanulok gazdálkodás és menedzsmentet-mosolygott.
-Azért ez se rossz-nevetett Desiree-És milyen vállalkozása van a szüleidnek?-na ez engem is érdekelt. Valamiért sosem kérdeztem rá.
-Bútor-üzletláncuk van.

Még jóideig ment a társalgás, majd a vacsora végeztével bejelentettem, hogy mi mennénk haza. Megölelgettem Desiree-t, aki az este alatt szörnyen szimpatikus lett, majd Ney-jel is lepacsiztunk. Lin is elköszönt mindkettőjüket megölelve, majd elindultunk az autóm felé.
-Nincs kedved nálam tölteni az estét?-kérdeztem.
-Persze, miért ne?-jött a válasz.

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now