Már egy jópár órája fifáztunk Aline-nel a lakásomban. Ismét egy örömteli kiálltást hallottam magam mellől. Őszintén, az ötödik vereségem óta nem is számoltam, Aline-nel ellentétben...
-Zsinórban nyolcadjára verem a híres Kylian Mbappét ráadásul saját magával-kacagott a lány. Ez egyebként tényleg így volt, én a Real Madriddal játszottam, ugyanis mióta az eszemet tudom ők a kedvenc csapatom, persze a psg mellett mióta csatlakoztam hozzájuk, viszont Aline-nek hagytam meg, hogy velünk játszon ugyanis ő évek óta nagy rajongó.
-Mondanám, hogy a következő meccsen megverlek, de kezd elegem lenni, hogy minden kapott gólom után a saját gólörömömet kell látnom a képernyőn, no meg magam mellett is-forgattam a szemem-Tisztára olyan vagy mint az öcsém-nevettem.
-Hát akkor az öcséd kifejezetten jófej lehet-kuncogott.
-Azért nem annyira, mint te. Mondjuk valószínűleg az is befolyásolja a véleményem, hogy az öcsém nem ilyen dögös-vigyorogtam rá. Csak egy csúnya nézést kaptam válaszul, na meg egy paradicsompiros arcot.-Bappus, elkésünk Ney bulijáról-mondta Aline ijedten az órára pillantva. Felháborodni se volt időm a becenév hallatán(ami egyébként nagyon tetszett), ugyanis háromnegyed 5 volt, mi pedig 5-re voltunk hivatalosak Neymar házához, hogy segíteni is tudjunk neki a 6 órai kezdésű buli előtt.
Szónélkül otthagyva a lányt felrohantam a szobámba, ő pedig a fürdőbe a táskája társaságával. Hihetetlen sebességel felöltöztem, majd a fürdőbe kopogva érdeklődtem Aline felől.
-Gyere be nyugodtan, kéne egy kis segítség-hallottam az ajtón keresztül. Mikor beléptem egy fedetlen háttal találtam magam szembe, ami azt jelentette, hogy Aline-en nem volt melltartó...
Azonban ezzel nem volt időm foglalkozni, szó nélkül megértve felhúztam a bordó rövid ruhájának cipzárját, ami teljesen tökéletesen passzolt a bordó öltönyömhöz. Pedig nem is beszéltünk össze...A következő pillanatban a mattfekete autómban ültünk Ney háza felé tartva, aki hálisten mindössze 5 percre lakik tőlem.
YOU ARE READING
~Ameddig akarod~ Kylian Mbappé ff.
Fanfiction"-És meddig tervezel velem lenni?-kérdezte mosolyogva a lány -Ameddig akarod-válaszoltam, én is mosolyogva" Kylian szemszögéből írom, ugyanis ilyet még sehol sem láttam, úgyhogy gondoltam nekivágok:) A helyszínek, városok és egyes karaktereken kívü...