Szokásosan én vezettem, Aline mellettem foglalt helyet, az öcsém pedig éppen kászálódott be hátra. Az egész utat végiglocsogta, amit egyikünk sem bánt igazán. Ethan hiába fiatal, meg van a magához való esze, és remek felfogása van, ahogy elvileg nekem is volt. Az edzőközpontba odaérve senkinek sem okozott meglepetést a jelenlétem, ugyanis volt már rá példa, hogy elkísértem az öcsémet edzésre. Alinet kézenragadva vezettem a pálya szélén lévő padocskához, ahol általában csak az edző szokott ücsörögni, Ethan pedig befutott átöltözni. A bemelegítés nem volt túl izgalmas, bár meglepő volt, hogy a tesóm mennyit fejlődött mióta utoljára láttam. A srácok felálltak 2 csapatba. Ethan teljesen olyan volt mintha saját magamat nézném, viszont ő inkább bal lábas, míg én jobb. Ha egyszer oda jutunk jó párost fogunk alkotni szerintem. Amint az öcsémhez került a labda egész nagy sebességgel szelte át a pályát, majd a védőt is kicselezte, így könnyűszerrel be tudott találni a kapuba. A többiek hátba veregették, majd felém pillantva megcsinálta a szokásos gólörömömet, amit hiába tőle loptam akkor is az enyém!
-Mondtam, hogy olyan mint te-csóváltam a fejem Linre pillantva, ő pedig csak elkuncogta magát.A következő gyakorló meccsre megkérte az edző, hogy álljak be, hátha tanulnak valamit tőlem a gyerekek. Direkt megkért, hogy véletlenül se fogjam vissza magam, így nem is tettem. Felszabadító érzés volt újra labdát érezni a talpam alatt, és hiába nem volt rajtam stoplis, így sem tudta velem egyik gyerek sem felvenni a versenyt. De hát, ez ilyen.
-Ügyes voltál öcsi-mondtam az épületből kilépő, teljesen izzadt Ethannek az edzés végeztével. Kocsiba pattantunk, majd hazáig meg sem álltunk.
-Ugye fifáztok velem?-nézett ránk bociszemmel Ethan.
-Persze-mosolygott rá Lin. A fene egye meg, hogy nem lehet ennek a gyereknek nemet mondani! Szörnyűségesen hosszú idő után végre befejeztük a játékot. Az elején nem is tudott hány percnyi vitát hallgattam arról, hogy a barátnőm vagy az öcsém legyen azzal a csapattal, amelynek történetesen tagja vagyok.
-Ethan mi elmegyünk fürdeni-jelentettem ki a kanapéról felállva.
-Fúj, erről nem akartam tudni-mondta felhúzott orral és összehúzott szemmel. Haha.Fürdés után bebújtunk a pihe-puha ágyba. Szokásomhoz híven Aline fölé hajoltam, majd elkezdtem apró puszikkal ellepni az arcát, majd haladtam egyre lejjebb. Már a kulcsontjánál jártam, mikor meghallottam a hangját.
-Én ennyi Ronaldo között biztos nem fekszem le veled!-nevetett.
-Ha előbb szólsz, akkor már a zuhanyban nekiállok-mondtam durcásan. Végül csak összebújtunk, majd elnyomott minket az álom.
YOU ARE READING
~Ameddig akarod~ Kylian Mbappé ff.
Fanfiction"-És meddig tervezel velem lenni?-kérdezte mosolyogva a lány -Ameddig akarod-válaszoltam, én is mosolyogva" Kylian szemszögéből írom, ugyanis ilyet még sehol sem láttam, úgyhogy gondoltam nekivágok:) A helyszínek, városok és egyes karaktereken kívü...