5.

717 25 5
                                    

Eltelt pár eseménytelen hét. Meccsről meccsre, edzésről edzésre jártam, mindössze annyi fért bele a szabadidőmbe, hogy Aline-nel vagy a srácokkal programozzunk egyet. Ez sem történt sokszor, de ha mégis legtöbbször fifáztunk legnagyobb bánatomra. Amilyen jól tudok állítólag focizni, olyan pocsékul fifázom. Aline ezzel szemben nagyon ügyes, volt hogy hárman találkoztunk Ney-jel és ő is osztotta a véleményem. No meg abban is, hogy Aline nagyon csinos.

A sok edzésnek sem volt hátránya, a liga tabelláján elsők vagyunk, a ligakupa felé is haladunk gőzerővel, na meg nem utolsó sorban a bajnokok ligájában is jól szereplünk. Basszus, de jó lenne idén megnyerni!

Ma este lesz Neymarnál egy kisebb összejövetel a csapatnak, ahova most mindenki viheti magával a barátnőjet vagy feleséget, hogy meglegyen a családias hangulat. Igaz, Aline-nel még nem tartunk ott, de azt mondta szívesen eljön velem. Nagyon várja, hogy mindenkivel tudjon akár több szót váltani, ugyanis az edzések végén nem sok mindenkinek van kedve csevegni, a lány viszont csak akkor látta eddig egyben a csapatot, persze a meccseken kívül.

Az edzés végeztével gyorsan lefutottam a pályáról, ahol Aline toporgott éppen a hidegnek köszönhetően. Mondtam neki többször is, hogyha gondolja beállhat edzeni, még az edzőt is megkérdeztem róla, de azt feleli mindig, hogy nem akarja hátráltatni a felkészülésünket. Mondjuk az én figyelmemet biztos elvenné...

-Nagyon sietek és mehetünk hozzám fifázni a buli előtt-mondtam futva a lánynak, majd válaszát meg sem várva siettem az öltözőbe.
-Donatello siessetek az ágyban a csajoddal, segíthetnétek a buli előtt pakolni. Csak Davi van nálam, mert csak a buli kezdete előtt közvetlen tudja elvinni az anyja, ő meg inkább hátráltat mint segít-röhögött a legjobb barátom
-Persze Ney, bármikor. Viszont most sietek, hátha eljön a nap mikor meg tudom verni Alinet abban a rohadt játékban-forgattam a szemem. Majd lepacsiztunk Ney-jel és már futottam is a kocsimhoz. Még jó, hogy idén végre sikerült megcsinálnom a jogsit!

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now