4.

735 31 4
                                    

Alinet pillantottam meg magam mellett, aki...basszus az én pólóm van rajta. Ugye nem...? Aztán bevillant valami. Tegnap este elmentünk egy bárba, ahol hát valljuk be egyikünk sem maradt józan állapotban.
-Kylian én téged úgy szeretlek-mondta a lány teljesen kómásan.
-Én is téged Aline-mosolyogtam. Én sem voltam már sokkal beszámíthatóbb, de ahogy észrevettem, én jobban hozzá voltam szokva az alkoholhoz, mint a lány. Én esküszöm tényleg haza akartam vinni, de nem tudta megmondani hol lakik.
-Vigyél magadhoz-kuncogott.
"Basszus ezt nagyon nem kéne, de tényleg nincs jobb ötletem"-gondoltam magamban.

Innentől már csak annyi volt meg, hogy itthon segítettem Aline-nek átöltözni, minden erőmet bevetve, hogy egyik fehérneműjéhez se érjek hozzá.

Hirtelen egy kis mocorgást vettem észre a bal oldalamon. Aline kezdett ébredezni.
-Basszus nagyon fáj a fejem-káromkodta el magát.
-Hozzak fejfájás csillapítót?-kérdeztem.
-Kylian? Jézusom hol vagyok? És hogy kerültem ide?-értetlenkedett, majd lenézett az öltözetére-Miért van rajtam a te pólód? Ugye mi nem...?-mondta ijedten.
-Először is, ez az én házam. Azért hoztalak ide, mert hajnalban nem igazán tudtad elmondani a címed-nevettem visszagondolva-A pólómat pizsama gyanánt adtam rád, és ne aggódj nem történt semmi. Bár ha rajtad múlt volna...-nevettem hangosan.
-Mi? Ugye nem másztam rád?-jött zavarba.
-Nem, dehogy. Csak ugratlak-nyugtattam meg. Bár egyébként ha őszinte akarok lenni, tényleg rajtam múlt csak, hogy nem volt közöttünk semmi. Nem mintha nem akartam volna, csak nem akartam kihasználni az öntudatlan lányt.

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now