Reggel isteni illatokra keltem. A legelső dolog, amit észrevettem, az az üresen hagyott lepedő volt magam mellett. Gyorsan lefutottam a lépcsőn majd hátulról megöleltem az éppen palacsintát sütő lányt.
-Jó reggelt-súgtam a fülébe majd adtam az arcára egy puszit.
-Neked is álomszuszék-kuncogott, majd hátrafordult egy csókért.
-Na és hogy aludtál szépségem?-érdeklődtem.
-Meglepően jól. Azt hittem fájni fog...-húzta el a száját.
-Tudod nagyon óvatos voltam-nevettem-De akkor sikerült jól kifárasszalak-húztam perverz mosolyra a szám. Válaszul csak egy piros orcát és egy mérges nézést kaptam, majd egymás mellé leülve elfogyasztottuk a reggelinket.
-Nagyon köszönöm, isteni volt-álltam fel az asztaltól. a mosogatóba téve tányéromat.
-Nagyon szívesen-mosolygott Lin-Kyli lenne egy dolog amit meg kéne beszélnünk-nézett rám félve.
-Mi lenne az?-picit féltem a válaszától.
-Hát, hogy most a tegnapi után mi van köztünk?-pirult el ismét.
-Én azt hittem, egyértelmű, hogy együtt vagyunk-nevettem.
-Hát tudod nem igazán kérdeztél rá.
-Igazad van, erre nem is gondoltam-köszörültem meg a torkom-Aline Labelle lennél a barátnőm?-léptem oda hozzá és megfogtam a kezét.
-Igen, Kylian Mbappé-mosolygott rám, majd megcsókoltam. Felkaptam az ölembe, majd a hálószobám ajtaját berúgva belülről nekinyomtam az ajtónak a lányt. Hirtelen elvált ajkaimtól.
-Bappus, elkésel edzésről-kuncogott.
-De csak délután van edzésem-nevettem.
-Délben keltél szivem-nevetett mégjobban. Leraktam a lányt, majd a telefonomat elővéve a melegítőm zsebemből én is láttam, hogy tényleg fél 1-et mutat az óra, az edzésem pedig 1-kor kezdődik...Aline belement abba, hogy elkísérjen az edzésre. Az öltözőbe bekukucskálva láttam, hogy mindenki edzős ruhában van már, így a lánnyal kézenfogva léptem be. Az egész csapat elkezdett tapsolni és fütyülni, majd közösen elkezdték kántálni, hogy "csókot!". És még engem hívnak óvodásnak...
A lányra néztem, aki alig láthatóan bólintott, ezzel beleegyezését adva, így teljesítettük a csapatom kérését. Erre az egész helyiség mégnagyobb üdvrivalgásba kezdett, majd néhanyan egyesével is odajöttek sok boldogságot kívánni, köztük a legjobb haverom is.
-Na jólvan srácok, végre sikerült magatoktól is. Pedig már kezdtem tervezgetni, hogy hogy hozzalak végre össze titeket-nevetett.
-Hát tesó, elég könnyen levettem a lábáról-néztem Linre nevetve, aki csak lesütötte a szemét, majd a vállamba öklözött. Ney-jel egy szemkontaktussal megbeszéltük, hogy a pályán kitárgyaljuk a tegnap estémet.
YOU ARE READING
~Ameddig akarod~ Kylian Mbappé ff.
Fanfiction"-És meddig tervezel velem lenni?-kérdezte mosolyogva a lány -Ameddig akarod-válaszoltam, én is mosolyogva" Kylian szemszögéből írom, ugyanis ilyet még sehol sem láttam, úgyhogy gondoltam nekivágok:) A helyszínek, városok és egyes karaktereken kívü...