37.

339 23 1
                                    

Másnap mikor felkeltem Aline már nem volt mellettem a kórházi ágyban. Gondolom hazaküldték... Miután megkaptam a reggelimet csörgött a telefonom. Ney keresett videóchaten.
-Szia Golden Boy-vigyorgott a kamerába, ahogy láttam még ágyban volt.
-Szia Kyli-csúszott mellé Desiree, nyakig betakarózva. Nem sok ruha lehetett rajtuk...
-Sziasztok. Jó volt az este?-vigyorogtam.
-De még milyen-vigyorgott a legjobb barátom is. Desiree csak rácsapott a karjára, majd kikászálódott az ágyból, ahogy hallottam, illetve Ney le sem tudta venni róla a szemét.
-Jól ment a meccs nélkülem is?-próbáltam visszaszerezni Neymar figyelmét.
-Mi? Ja, hát elment. Nyertünk azért-vigyorgott tovább.
-Láttam-húztam egy apró mosolyra a számat, majd törtem egyet a kalácsból.
-Baszdmeg most éhes lettem-szitkozódott Ney, majd kamerával lefordítva ledobta a telefonját, a hangokból ítélve pedig felöltözött.
-Te jobban vagy már?-érdeklődött, miközben a folyosón haladt, gondolom a konyhája felé.
-Aha, a doki szerint a következő meccsen játszhatok is.
-Hát nagyon remélem-ült le az asztalhoz, majd egy palacsintát a tányérjára téve elkezdett ő is enni.

-Figyu tesó, Lin most írt, hogy miért vagyok foglalt, szóval leteszlek-mondtam egy idő után.
-Okés, cső-rakta le ő. Na szép... Majd a kontaktok között kikerestem a megfelelőt, majd rányomtam a videóhívást jelző ikonra.
-El nem hiszed mit találtam!-kezdte köszönés nélkül az éppen kocsiban ülő barátnőm.
-Na mit?-mosolyogtam.
-Szóval, ma reggel nem volt jobb dolgom, így el is kezdtem nyomozni, és ki is derítettem pár dolgot a családomról! Elmentem az árvaházba ahol anya szerint nem sokat voltam, ott meg mondták, hogy az igazi anyukám neve Gyarmati Ilona, a keresztneve az Ilona-magyarázta-ugyanis magyar. Nem izgi?-vigyorgott.
-De, de nagyon. És Magyarországon is él vagy..?
-Hát elméletileg nem. Kaptam egy párizsi címet az árvaháztól, ami 21 évvel ezelőtti, úgyhogy nem biztos hogy ott lakik még-konyult le egy picit az ajka.
-Na, ne legyél negatív! Elmenjek veled oda?
-Örülnék neki-mosolygott.
-Jó, de még pár nap biztos lesz, amíg kiengednek innen-húztam el a szám.
-Nem baj, én várok-nézett egy pillanatra a telefonba, ugyanis még mindig Párizs utcáit járta.

Sziasztok!
Eddig igyekeztem minden nap kitenni részt, ami főként úgy ment, hogy előre meg voltak írva a részek, azonban "kifogytam", úgyhogy nem tudom hogy legyen ezután. Igyekszem majd hetente kitenni egy részt, vagy ha megírok egyet azt kirakom.

Ugyanitt jöhetnek kommentbe ötletek, amiket örülnétek, ha olvashatnátok a későbbiekben(ezekre nem válaszolok, nem akarom lespoilerezni, ha esteleg felhasználom, amiket írtok).

Innen is puszi mindenkinek és köszönöm, hogy már ennyien olvastatok és vote-oltok<3

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now