26.

395 22 4
                                    

Reggel arra keltem, ahogy Ethan ugrál az ágyon. Én ezzel a gyerekkel egyszer nem tudom mit csinálok!
-Nem megyünk el a fürdőbe?-ugrált folyamatosan az öcsém.
-De, persze, csak hagyd már abba-nyomtam bele az arcomat a párnámba. Miután végre abbamaradt a folyamatos mozgás, így oldalra pillantottam, viszont nem láttam magam mellett senkit.
-Hol van Lin?-kérdeztem álmosan Ethant.
-Asszem anyának segít a reggelivel-huppant le mellém-te meg kelj már fel vagy megint elkezdek ugrálni-vigyorgott rám gonoszan. Nem volt hát mit tenni, kikászalódtam az ágyból. Mindössze egy alsógatya volt rajtam, ami anyán kívül senkit sem zavart.
-Kisfiam nem tudsz rendesen felöltözni?-ripakodott rám, mikor beléptem a konyhába. Éppen palacsintát sütöttek Aline-nel. Nyami.
-Jól van már anya megyek-forgattam a szemem. Kénytelen voltam hát magamra kapni egy pólót, meg egy melegítőt. Reméltem ez anyának már megfelel, ugyanis Lin is hasonló öltözetben volt.

Elfogyasztottuk az isteni palacsintát, a 2 kedvenc nőm az életemben tudja mit szeretek!
-Megyünk akkor a fürdőbe?-pattogott Ethan. Mennyi energiája van ennek a kölyöknek?
-Öhm, nálam nincs fürdőruha-húzta el a száját Aline.
-Gyere kincsem, biztos találok valamit ami jó lesz rád-ragadta meg anya és kezdte húzni a szobájuk felé. Én csak ismét felslattyogtam a szobámba, ahol arra jutottam, hogy teljesen felesleges átöltözni, így csak az egyetlen itthon tartott fürdőgatyámat kaptam ki a szekrényből. Azért valamit a medencébe is kell hordani... Az öcsém és a barátnőm már csak rám vártak.
-Na mehetünk!-jelentettem ki. Aline táskájába becsempésztem a fürdőnadrágom, majd mindenki magára vette a télikabátját. Végül már csak kocsiba pattantunk és meg sem álltunk a fürdőig.

Az öltözőknél külön váltak útjaink. Én és Ethan a férfi, míg Lin a női öltözők felé haladt. Hamarabb kész lettünk, mint a lány, így megálltunk megvárni. Mikor megpillantottam nem is hittem a szememnek! Anya egyik régebbi egyberészes fürdőruhája volt rajta, ami valami mesésen állt neki!
-Gyönyörű vagy-akartam odalépni hozzá, de egy köhintést hallottam a jobb oldalamról.
-Fürdünk akkor?-nézett ránk vigyorogva Ethan.
A napunk csodásan telt, hiába csak a benti része volt nyitva a fürdőnek, így is épp oly' élvezetes volt, mint a nyári csúcsforgalomban. Sőt, azt hiszem mindhárman egyetértettünk abban, hogy így még elvezetesebb is a hely. Ebédeltünk egyet, aztán délután kipróbáltuk az összes csúzdát. Meglepően kevesen ismertek fel egyébként! 4 körül elindultunk haza, ugyanis az aznap esténket Aline szüleinél terveztük tölteni...

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now