A bulira a kedvenc bordó öltönyömet kaptam fel, illetve egy fehér jordant, majd Neyt is felvettem a háha elől, így együtt indultunk Mila háza felé. Nagyon jól éreztük magunkat. Megtudtam, hogy Mila és Kitty újra együtt vannak és boldogabbak, mint valaha...jó nekik. Csengettek, szóval Mila futott ajtót nyitni. Mikor hallottam, hogy kattan az ajtó odanéztem, és megpillantottam Aline-t. Gyönyörű volt...egy lila feszülős ruhát viselt fekete magassarkúval. Boldognak tűnt, amíg meg nem pillantott engem. Hirtelen leolvadt a mosoly az ajkáról és szomorúság költözött a szemébe. Én csak felpattantam, majd az ajtóban álló Milától elbúcsúzva kiléptem a szakadó esőbe. Mikor realizáltam az időjárási körülményeket megtorpantam a teraszon, ami fedett volt. Éppen halásztam ki a cigimet a zsebemből, amire az utóbbi 2 hónapban eléggé rászoktam, bár mindig figyeltem, hogy senki se vegye észre. Most azonban nem érdekelt, hogy a mögöttem kilépő ember meglátja amint káros szenvedélyemet végzem, egyszerűen rágyújtottam.
-Kylian...-hallottam meg egy halk hangot a hátam mögül. Mikor megfordultam a kedvenc barna szempáromba ütköztem, ami történetesen Aline-hez tartozott.
-Mit akarsz?-kérdeztem flegmán.
-Én csak...-kezdte.
-Tudod mit Aline? Kurvára nem érdekel. Eleget szenvedtem miattad az utóbbi 2 hónapban, úgyhogy hagyj békén-vágtam a szemébe, majd elfordulva tőle beleszívtam a kezemben tartott dohányba. A síró hangra sem fordultam hátra, egyszerűen nem tudott érdekelni, hogy sajnálja.
-Csak annyit akartam, hogy sajnálom. Azelőtt, hogy ránknyitottál nem emlékszem semmire-sírt tovább-Egyből elmentem drog-tesztre, ami pozitív lett, a terhességi tesztemmel egyetemben. Akartam, hogy tudd.
-Mit mondtál?-fordultam felé hevesen.
-Valószínűleg az italomba kevertek valamit, ráadásul még teherbe is ejtettek. Nem volt szívem elvetetni-simította meg a hasát-Megértem, ha nem akarod folytatni a kapcsolatunkat, de remélem meg tudsz nekem bocsátani-nézett rám félénken. Én egyből letámadtam ajkait. Istenem mégsem rontottam el semmit! Álmaim nője mégsem választott mást helyettem!
-Becker tud a gyerekről?-kérdeztem.
-Persze, hogy nem. Inkább nem közöltem vele, ha már ő drogozott be-mosolygott gúnyosan.
-Aline én felnevelem veled ezt a gyereket-néztem a szemébe. Ezúttal ő csókolt meg.
-Nem folytatjuk ezt nálad?-kuncogott.
-Pont ezt akartam kérdezni-mosolyogtam.
Életem leghosszabbnak tűnő autó útját ültem végig a lány combát fogdosva, míg végül odaértünk hozzám. Hát, a kanapénál messzebb nem jutottunk...
YOU ARE READING
~Ameddig akarod~ Kylian Mbappé ff.
Fanfiction"-És meddig tervezel velem lenni?-kérdezte mosolyogva a lány -Ameddig akarod-válaszoltam, én is mosolyogva" Kylian szemszögéből írom, ugyanis ilyet még sehol sem láttam, úgyhogy gondoltam nekivágok:) A helyszínek, városok és egyes karaktereken kívü...