31.

383 21 2
                                    

Hatalmas ünneplés vette kezdetét, először a pályán, majd az öltözőben is folytattuk.
-Srácok!-kiáltottam az öltöző közepén elhelyezkedő asztalra felállva-2 óra múlva buli nálam!-erre mindenki felkiáltott. Mivel nem árt pár dolog egy buliba, ezért gyorsan leléptem Ney-jel együtt, majd megkerestük a meccset csak néző barátainkat. 2 kocsival mentünk, úgy ahogy jöttünk. Én, Lin, Ney, Desiree és Liam ültünk az én autómba, Paul pedig Charlotte-ot, Milát és Kitty-t vitte. A bolthoz érve én és Neymar inkább a kocsiban maradtunk, ugyanis nálunk egy vásárlás sem lehet nyugodt, így inkább a többiekre bíztuk. Jó pár üveg piával tértek vissza, illetve nasiból sem lesz hiány. Mikor hazaértünk a lányok a konyhába vonultak és összekészítették a kaját tálakba, illetve előszedték a többször használható műanyag poharaimat, amiket kifejezetten az ilyen eseményekre szereztem be. Mi fiúk pedig igyekeztünk az értékesebb dolgaimat biztonságosabb helyre tenni, ami nagyrészt a szobám volt.

Mindenki megérkezett, már dübörgött a zene az egész lakásban. Szerencsére nem voltunk sokan, mivel csak a csapat volt meghívva, de természetesen a barátnőket is szívesen látta mindenki. Már mindenki elég rendesen ivott, mikor a társaságunk, nevezetesen én, Aline, Neymar, Desiree, Charlotte, Paul, Mila, Kitty és Liam (szegény srác elég rendesen kilencedik kerék volt) bevonultunk az egyik vendégszobámba.
-Valaki nem jön ki velem cigizni?-érdeklődtem.
-Én jövök-pattant fel izgatottan Mila.
-Én is, ha adsz egy szálat-kászalódott fel Char a földről. Barátja csak lemondóan ingatta a fejét. Így tehát hárman kivonultunk az erkélyre.
-Füves cigit?-kérdezte Mila.
-Hát, nem is tudom-húztam el a szám.
-Egytől nem lesz bajod-nyugtatott meg a lány, így elfogadtam. Mikor beleszívtam a barna papíros dohányba szörnyű köhögő roham tört rám, de azért nem adtam fel. Mire elszívtam a cigarettát, nem is tudtam hol vagyok. Folyamatosan röhögtem a többiek elmondása szerint, mert én nyilván nem emlészem semmire.
-Táncolunk?-öleltem meg hátulról Lint, aki időközben felállt.
-Veled meg mi van?-nevetett.
-Nem tudom-nevettem továbbra is-minden olyan szép-mondtam ábrándozva-de te főleg-vigyorogtam a lányra, aki csak kuncogott egyet. Megragadva a kezét vonszoltam a nappaliba, ami tánctérként funkcionált. Egy idő után meguntuk, és már kezdett belőlem kimenni a káros anyag, így visszaindultunk a vendégszobába, ahol egyedül találtuk Liamet.
-Hol vannak a többiek?-kérdezte csodálkozva Lin.
-Mila és Kitty hazamentek, a többiek meg mind "kettesben töltött időre"-formált idézőjeleket a kezével-vágytak.
-Ó, mindent értek-nevettem. Liammel jól eltöltöttük az időt, majd olyan hajnali 3 körül mindenki elkezdett hazaszállingózni, így a fiú is elbúcsúzott tőlünk. Mikor kettesben maradtunk közelebb hajoltam Aline-hez, majd elkezdtem puszilgatni az arcát, majd egyre lejjebb haladtam. A nyakánál azonban megálltam, felpattantam a földről, majd a lányt is fehúztam, ezután rálöktem az ágyra és folytattam amit elkezdtem. Lehúztam róla a felsőjét, majd a szoknyájától is megváltam, a puszikkal azonban nem álltam le. Kikapcsoltam a melltartóját, arra úgysem lesz szükség, majd a bugyiját is lehúztam.

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now