9.

605 24 1
                                    

A nap nagyobb részében nem történt velem semmi az edzésen kívül. Éppen indultam haza, mikor Ney megállított.
-Golden Boy szükségem van a tanácsodra-kezdte.
-Bármikor tesó-mondtam.
-Szóval van egy lány, Desiree-nek (jel.:kívánatos) hívják, ami alapból sokat elmond-nevetett-Nos az van, hogy nagyon kedvelem, de nem tudom mit csináljak.
-A nagy Neymar Junior becsajozik-mosolyogtam perverzen-Szerintem egyebként vidd el kajálni, én is ma megyek Aline-nel vacsorázni. Vagy mondjuk még egy séta jó ötlet lehet-vetettem fel.
-Köszi Kyli. Tudod Carolina óta nem igazán volt senkim egyéjszakásokon kívül, Desiree-vel meg nem akarom elcseszni.
-Hát Ney, én szurkolok. Aztán remélem bemutatod nekem is a híres Desiree-t.
-Donatello neked olyan jó ötleteid vannak! Mi lenne ha ma dupla randira mennénk?
-Én nagyon is támogatom! Megkérdezem Aline-t, neked meg nem ártana egyáltalán megkérdezni Desiree-t, hogy ráér-e-nevettem, majd elővettem a telefonom és tárcsáztam Lint.
-Szia szépség-köszöntem.
-Szia Bappus-láttam magam előtt a mosolyát.
-Figyelj, Ney mesélte, hogy van egy lány, aki nagyon tetszik neki, Desiree. Tudod milyen, egyedül biztos elcseszné-forgattam a szemem-Így kitaláltuk, hogy menjünk dupla randira, ha te is benne vagy.
-Ez egy nagyon jó ötlet! Már várom, hogy megismerhessem Desiree-t-mondta boldogan.

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now