Másnap Char áthívott magához mindenkit, hogy személyesen is megcsodálhassuk az újonnan szerzett kacsáját, így hát autóba is pattantunk és meg sem álltunk Charlotte és Paul közös házáig. Pont Párizs másik felére kellett átmennünk, bár a távolság nem volt túl nagy, a forgalom viszont annál inkább, így egy jó 20 perces út után érkeztünk csak meg.
-Sziasztok!-jött ki elénk a kapuba a lány, mögötte pedig totyogott egy még sárga kiskacsa.
-Úristen de édes-kapott a szájához Lin-Megsimogathatom?-csillant fel a szeme.
-Persze, de gyertek be előbb-nyitotta ki nekünk a kaput Char, majd a szokásos ölelés után megsimogathattuk a kacsát.
-Tényleg édes-kellett egyetértenem-Van neve is?
-Dáki-mondta, teljesen komolyan.
-Mivan?-nevettem fel teljesen egyszerre Aline-nel.
-Ne kérdezzétek inkább-jött ki Paul is. Neki is köszöntünk, majd bementünk.-Téged keresett Mila?-kérdezte Char Lint.
-Nem, mióta elmentek nem-vont vállat.
-Engem se. Cuki nem?-nevetett fel hitetlenül.
-Nagyon-forgatta a szemeit a barátnőm.
-Ne forgasd mert úgy marad-pusziltam meg, mire csak egy nyelvnyújtást kaptam.
-Nem megyünk ki Dákihoz?-pattant fel Charlotte-Ja meg medencézhetnénk is.
-Nincs nálunk fürdőruha-nevetett Lin.
-Meg nem hideg a víz? Nekem nem lenne baj, de nektek gondolom igen-mondtam.
-Nem hideg. Nem annyira nagy a medence szóval tök hamar felmelegszik, főleg hogy tök jó volt az idő mostanság. Fürdőruhát meg adunk nektek-legyintett Paul, a barátnője pedig csak bólogatott.
-Szerinted a fürdőruhád rám fog jönni?-nevetett fel hitetlenül Aline.
-Van egy fürdőruhám aminek nagy rám a felsője, mással nem hiszem hogy lehet gond-vont vállat Charlotte.
-Hát nem pont arra gondoltam, mint probléma, de oké, megnézhetjük-egyezett bele végül Linny, így mindannyian elindultunk Paul és Char gardróbszobája felé.
-Jó lesz ez a sirályos?-mutatott fel Paul egy kék sirályokkal díszített fürdőgatyát. Hát fura egy ízlése van...
-Persze-bólintottam rá. Mikor a lányokra pillantottam Aline kezében egy dínós, kétrészes bikini volt. Hát Paul és Char kétségkívül összeillenek.
-Jobbra van a fürdő, menjetek be nyugodtan-mosolygott ránk Charlotte, így véve a célzást bevonultunk a helyiségbe és felvettük a fürdőruhákat.
-Csini vagy-karoltam át Lin derekát mikor ő is végzett.
-Köszi, te is-mosolyodott el, majd egy csókot lehellt az ajkaimra.A medence valóban nem volt hideg, áprilishoz képest amúgy is elég meleg volt, így kellemes volt a víz is.
-Nem játszunk olyat, hogy mindenki mutat egy gólörömöt, a többieknek meg ki kell találni kié, de nem szabad kimenni a vízből?-vetette fel az ötletet Paul, amibe mind belementünk.
-Jó, akkor kezdem én-vigyorgott az ötletgazda.Ezzel elvoltunk egy jó ideig, többször is szerepeltem, ami tök meglepett, mert el is felejtettem, hogy ennyi gólörömöm volt az évek alatt. Estefele elkezdett hűlni az idő, így visszamentünk a házba, majd a vizes ruháinkat is átvettük.
-Nem nézünk horrort?-vigyorgott Char.
-Úúú, dee-csatlakozott hozzá Linny is, így Paullal nem sok választásunk volt, mint belemenni. Végül a Hang nélkült néztük, ami után inkább nem mentünk már haza, hanem megkaptuk az egyik vendégszobát.
YOU ARE READING
~Ameddig akarod~ Kylian Mbappé ff.
Fanfiction"-És meddig tervezel velem lenni?-kérdezte mosolyogva a lány -Ameddig akarod-válaszoltam, én is mosolyogva" Kylian szemszögéből írom, ugyanis ilyet még sehol sem láttam, úgyhogy gondoltam nekivágok:) A helyszínek, városok és egyes karaktereken kívü...