43.

566 16 0
                                    

Miután beszálltunk a kocsiba nem indultam el azonnal.
-Na nem hívod fel a számot?-kérdeztem
-Nem merem-sóhajtott Lin.
-Mi rossz történhet?-fordultam felé felhúzott szemöldökkel. Csak egy csúnya nézést kaptam, majd Aline a kezébe kapta a telefonját és elkezdte beírni a számot, majd ketten hallgattunk a kicsöngést, ugyanis Lin kihangosította a készüléket.
-Hallo?-hallottam a vonal másik végéről.
-Jó napot kívánok! Gyarmati Ilonát keresem!-szólalt meg a barátnőm angolul, remélve hogy a vonal tulsó felén lévő személy hasonlóan fog válaszolni.
-Elnézést, de szerintem téves. Nem ismerem, akit keres-jött a válasz.
-Rendben, köszönöm szépen azért. És elnézést a zavarásért. Viszont hallásra-tette le a telefont Aline-Akkor ez zsákutca-nevetett kínosan.
-Na, nincs semmi baj. Elmegyünk Magyarországra és megkeressük anyukádat jó?-csak egy bólogatást kaptam, hiszen Linny könnyekkel küszködött.

Másnap edzésen a srácoknak is elmeséltem mindent, de nekik sem volt ötletük sajnos. Elmenni egy teljesen idegen országba, egy embert keresve akiről 20 éve nem hallott senki nem biztos hogy a legjobb ötlet. De hát tudunk mást tenni? Egy jó nyaralásunk legalább biztos lesz. Gondolataim közepette el is feledkeztem, hogy éppen edzésen vagyok, így összeütköztem valakivel.
-Minden okés haver?-kérdezte Achraf-Nagyon el vagy kalandozva.
-Ja persze, nincs semmi. Csak gondolkodtam-mosolyogtam rá.
-Nem izgulsz a holnapi meccs miatt?
-Hát izgulni mindig szoktam, de szerintem most nincs nagyon miért. Nem nézem le a Lens-t, de ellenük nem kell nagyon stresszelni-veregettem meg a vállát.
-Jó neked, hogy így tudsz hozzáállni. Én minden meccs előtt halálra izgulom magam-sóhajtott. Erre már nem tudtam mit mondani, úgyhogy egy sajnálkozó mosoly után folytattuk a futást.

A meccset végül 2-1-re nyertük, nem sok pontott hagytunk elúszni az idén, úgyhogy egyértelmű első helyünk van az idén. A Chelsea elleni második elődöntős meccsünktől azonban jobban tartok...



Sziasztok! Nagyon sajnálom hogy rég jelentkeztem, ez nem is kifejezés, de egyszerűen semmi energiám, kedvem és ihletem sem volt folytatni. Nekem az írás egy hobbi, amit élvezek, így kényszerből csinálni nekem sem jó, meg szerintem rosszabb is amit írok olyankor. Köszönöm a sok megtekintést és vote-ot is, igyekszem mostantól nem eltűnni!<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 19, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now