39.

339 17 17
                                    

Másnap a telefonom csörgésére keltem, vagyis Aline és az én telefonom egyszerre adott ki rikácsoló hangokat.
-Téged is Charlotte hív csoportos videóban?-érdeklődtem a szintén éppen fáradtan a telefonjára pillantó barátnőmtől.
-Aha, vedd fel te-nyomta ki, majd belefúrta a fejét a párnába. Így is tettem, ahogy láttam már csak mi hiányoztunk, Ney és Mila már a telefon fölött ásítoztak párjukkal maguk mellett, illetve Char mellett is kiszúrtam Paul vállát, ők autóban ültek.
-El se hiszitek!-kezdte izgatottan Charlotte-Lin unokatesója Matheo szerzett nekem egy...KACSÁT-vitte lejjebb a telefon kameráját, hogy mindenki megcsodálhassa az ölében terpeszkedő...nos, kacsát.
-Mi a fasz-szólalt meg először Ney-Hogy a picsába szereztetek egy kacsát?
-Matheo apukájának van egy farmja és ő adott nekem egy kiskacsát-lelkendezett a lány.
-Nagyon cuki, de tudod te hány óra van?-kérdeztem egy ásítás közepette.
-Persze, fél 9-válaszolt Char.
-Hogy mi?-pattantam fel-Ney 9-kor edzés!
-Na bazdmeg-kászálódott fel a legjobb barátom-Én most leraklak titeket, de cuki a kacsa Char-nyomta ki tényleg a hívást.
-Én is megyek, sziasztok!-integettem a kamerába, majd én is letettem a telefont. Aline időközben visszaaludt, így igyekezve csendben összekapkodni a szükséges cuccaimat elindultam edzésre.

-Sziasztok!-köszöntem az öltözőbe belépve.
-Szia Kyli! A csajod barátnője kajak vett egy kacsát?-vihogott Achraf.
-Szerintem ingyen volt-vontam vállat. Időközben Ney is megérkezett, így teljes volt a csapat. Az edzés nagyon jó volt, nagy kedvencem az asztalifoci (hasonló mint a ping-pong, csak íveltebb az asztal, illetve focilabdával meg lábbal, vagy fejjel kell játszani) amiben aznap Achraffal kerültem egy oldalra, ellenünk pedig Presko és Ismael Gharbi voltak, utóbbi amúgy egy tök ügyes kis srác, szerintem sokra viheti még. Meg is vertek minket Presnellel, de így is nagyon élveztem a játékot.

Hazaérve Aline-t a konyhában találtam ügyeskedni.
-Mit főzől szépségem?-öleltem át a derekát hátulról.
-Bolognait. Ugye szereted?-pillantott rám hátra.
-Persze, nagyon. Előszedem a sajtot-indultem el a hűtő felé.
-Tudod Kyli örülnék, ha velem jönnél majd Magyarországra anyukámhoz, szóval arra jutottam, hogy megvárom a nyarat, az úgy is csak 2 hónap, aztán örülnék ha velem tartanál-nézett rám félve.
-Persze hogy veled megyek-mosolyogtam. Úgy sem lesz túl sok programom a nyáron, 1 hónap szabim szinte biztos, hogy lesz-mosolyogtam rá.
-Köszönöm-jött oda hozzám, majd átölelt.
-Jólvan Linny, de leég a bolognaim-toltam el magamtól, mire csak rácsapott a mellkasomra. Szerencsére nem égett le amúgy, és még finom is lett.

Már javában fogyasztottuk a vacsorát, mikor Lin rámpillantott.
-Képzeld, Mila és Kitty kiköltöznek az államokba-konyult le az ajka.
-Na, ne szomorkodj, biztos tartjátok majd a kapcsolatot-vígasztaltam. Ő pedig csak elmosolyodott.

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now