15.

533 26 1
                                    

Mila futott ajtót nyitni, majd egy női hangot hallottunk meg.
-Szia Mila, boldog szülinapot-majd ahogy láttam átadott neki egy ajándékszatyort.
-Kitty? Te mit keresel itt?-hallottuk meg a lány hangját is, jó pár kínosan eltelt másodperc után.
-Tudom, hogy szakítottunk, de azért a szülinapodon gondoltam feköszöntelek-válaszolta (ezek szerint) Kitty.
-Nem baj, örülök, hogy itt vagy. Gyere be!-invitálta be Mila az újonnan érkezett vendéget. Mindenki bemutatkozott Kitty-nek, aki bejelentette, hogy kimegy a konyhába még italért, Mila pedig csatlakozott, hozzá, hogy segítsen.

Egy kis idő eltelével hallottunk egy ajtócsapódást, ami az ajtóban ülő Paul elmondása szerint a hálószoba ajtó volt. A további dolgokat senki sem akart maradni meghallgatni, úgyhogy Aline firkantott egy cetlit Milának, majd aláírta mindenki nevében. A kertben elbúcsúztunk a Manchester rajongó pártól, majd Ney-t is hazavittuk, így visszaindultunk hozzám.

-Nagyon meglepődtem, hogy Kitty beállított-kezdte Lin-tavaly nyáron megcsalta Milát az exével, amit csak a sráctól tudott meg szegény lány. Ő továbbra is odavolt Kittyért, hónapokba telt, mire túl lett rajta. Most nem tudom mi lesz, de nagyon ajánlom annak a...-mondta feldúltan.
-Semmi baj szépségem. Mila tudja mi a jó neki. Ha meg Kitty megbántja, mi itt leszünk neki-pusziltam meg a lány homlokát.

Egész este filmeztünk. Megnéztük a Shrek összes részét, ami Aline gyerekkori nagy kedvence, szóval mikor megtudta, hogy én még nem láttam, azonnal megnézette velem. Saját bevallása szerint mindenkire ráerőszakolta a 4 részes filmsorozat megtekintését, akivel valaha is közelebbi kapcsolatba került, úgyhogy ez alól én sem bújhattam ki. Meglepően élveztem egyébként. Filmezés közben megettünk fejenként 1-1 hatalmas tál pattogatott kukoricát, majd közösen egy fürdőt véve lefeküdtünk aludni.

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now