20.

441 26 3
                                    

Hazaérve Párizsba minden emlék hirtelen feltört bennem. A repülőtérről haza tartva elhajtottam a park mellett, ahova először vittem Lint. Majd természetesen az otthonomba lépve eszembe jutott az összes finom étel, amit főzött nekem, a zuhanyba lépve pedig az első együtt töltött esténk gondolata ragadott el. Egyszerűen nem bírtam nyugodni! Muszáj volt elmenekülnöm valahova. Ney háza sem volt opció, ugyanis nála is rengeteg időt töltöttünk, no meg a Desiree-vel töltött napjaikat sem akartam megzavarni, így eldöntöttem, hogy kiveszek egy szobát egy hotelben. Több, mint 2 hónapot töltöttem ott, mindentől távol, csak edzésekre és meccsekre jártam. Annyira a focira fókuszáltam, hogy a szokásosnál is jobb volt a teljesítményem, amit mondjuk nem bántam. Eltelt a karácsony és a szülinapom is, amiket a családommal töltöttem. Óriási felüdülés volt végre látni az öcsémet és a szüleimet. Komolyan mondom, még az Ethan-nel való fifázást is élveztem!

A szilvesztert megelőző estén váratlan üzenetet kaptam:
Mila: Szia Kylian! Lenne esetleg kedved nálam tölteni a szilvesztert? Egy kisebb baráti összejövetelt tartunk csak, én, a barátnőm Kitty, illetve Char és Paul vannak meghívva. Téged és Neyt is szívesen látjuk!
Meglepődtem, ugyanis utoljára akkor beszéltem a lánnyal, mikor rámírt, hogy sajnálja az Aline-nel történteket.
Kylian: Szia Mila! Nagyon köszönöm a meghívást, mindenképp ott leszek, és szerintem Neyre is számíthatsz. ;)

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now