14.

529 21 1
                                    

El is érkezett a buli napja. Végre megismerhetem Aline barátait! Felkaptam a kedvenc kék pulcsim, egy fekete farmert, na meg egy jordant. Én voltam a legboldogabb, mikor bejelentették, hogy a jordan az új szponzora a csapatnak! Kocsiba pattantam és felvettem Lint a lakása elől, majd Neymarért is beugrottunk. Desiree-t is örömmel látta volna mindenki, de sajnos most nem ért rá. A barátnőm utasításait követve megérkeztünk Mila lakásához. Az említett ki is futott elénk. Vörös haja lobogott, ahogy közeledett felénk. Alig volt nálam alacsonyabb, igaz én sem vagyok egy magas ember. Aline is csak pár centivel kisebb nálam, a két lányt pedig nagyjából egymagasnak mondanám(na meg Ney-jel is osztoztak a méreteiken, bár ezt a legjobb barátom sose vallaná be). Mila mögött érkezett még egy festett szőke lány, aki a legkisebb volt a tarsaságban, viszont mellette kézenfogva lépkedett a meglepően magas barátja.
-Sziasztok!-köszönt izgatottan Mila-El se hiszem hogy eljöttetek fiúk!-ugrott a nyakamba, majd Neymart is megölelgette. Elég közvetlen egy lány mit ne mondjak.
-Mi köszönjük a meghívást-húztam mosolyra a szám, majd ahogy láttam a legjobb barátom egyetértően bólogatott. Mindenki üdvözölt mindenkit, majd befáradtunk a házba.

A torta elfogyasztása után szóba került a közelgő Manchester United elleni bajnokok ligája mérkőzésünk.
-Ne vegyétek magatokra srácok, de remélem kikaptok-nevetett Paul.
-Ne is figyeljetek rá, borzalmas ízlése van-legyintett a barátnője Charlotte-Manchester akkor is kék-nézett mérgesen barátjára. Szóval egy United és egy City fan párkapcsolatban. Érdekes...
Ezen még elvitáztak egy ideig, mint általában, ahogy megtudtam.

Az ajándékosztás után szerintem Mila örökké a szívébe fogadott minket, ugyanis mind az én Linnel közös, mind Ney ajándéka láttán el is kezdett bőgni. Ezután természetesen kipróbáltuk a játékot, melynek én szereplek a borítóján(továbbra is alig hiszem el). Érdekes meccsek születtek. Mindenki külön csapatokkal játszott természetesen: Char egyből lefoglalta a Manchester Cityt, amit egyébként senki sem irigyelt tőle, ahogy Paultól sem a Unitedet. Lin nyilván lecsapott a Paris Saint-Germainre, így nekem maradt a Real Madrid, Neynek pedig a Barcelona. Mila meg (mint megtudtuk) szokásosan a Bayern München-nel volt.

Természetesen iszogattunk is, amikor megszólalt a csengő...

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now