18.

505 27 5
                                    

Az elmúlt 2 hét hamar elrepült. Elkísértem Aline-t a nagypapája sírjához hallottak napján, majd itthon is győztünk a United ellen, így elsőként továbbjutva a csoportkörből készültünk a Liverpool elleni első egyenes kieséses meccsünkre. Időközben 2 ligás meccset is játszottunk, bár azokat elég könnyen megnyertük. Tegnap volt az itthoni meccsünk a Liverpool ellen, így ismét Angliába tartottunk a repülőn. Ezalkalommal pár nappal előbb mentünk, ugyanis a Liverpool ellen kevesebb meccsünk volt az elmúlt években, szóval hozzá akartunk szokni a stadionhoz.

Megérkezésünk estéjén úgy döntöttünk a csapattal, hogy elmegyünk egyet bározni, az edzőnek természetesen azt ígérve, hogy nem rúgunk be...majd meglátjuk.
-Mindig is utáltam ezt a várost, meg a csapatát is-forgatta a szemét a legjobb barátom.
-Ne is mondd, arrogáns az összes. Nagyon várom, hogy kicsináljuk őket holnap-nevettem. Aline csak szótlanul lépkedett melletünk, míg voltak a csapatból jó páran akik osztották a véleményünk.
A bárba belépve letelepedtünk egy asztalhoz, majd mindenki kért magának valamilyen alkoholos italt. Ennyit az edzőnek tett ígéretünkről...
Ekkor még nem is tudtuk, hogy kifogtuk a Liverpool csapatának kedvenc helyét, bár pár perc múlva világossá vált, mikor megláttuk a csapatot bevonulni a helyiségbe. Igyekeztünk nem foglalkozni velük.

Elmentem még egy körért a pulthoz, de mire visszaértem Lin már nem volt az asztalunknál. Ney a fel sem tett kérdésemre válaszolt, miszerint a barátnőm csak mosdóba ment. Mikor már fél órája vártam, hogy visszaérjen a lány, úgy döntöttem, hogy elmegyek megkeresni. A női wc-be benyitva nem láttam senkit, viszont érdekes hangokat hallottam a leghátsó fülkéből. Az ajtó rése alatt megpillantottam Lin cipőjét, így szinte biztos voltam benne, hogy ő található a fülkében egy másik személlyel. Bár ne így lett volna...
Mikor benyitottam megláttam a barátnőmet, ahogy egy férfi nekinyomja a hideg csempének. Egészen addig ütemesen mozoghatott az én barátnőmben a férfiassága, míg rájuk nem nyitottam az ajtót. Szóhoz sem jutottam. A férfi hirtelen rámkapta tekintetét, így egyből felismerhettem benne a Liverpool kapusát, Alisson Beckert. Aline is rámemelte tekintetét majd hirtelen elvált Beckertől, majd a szoknyáját lejjebb húzogatva próbálta eltakarni magát. Nem szóltam semmit, nem is akartam. Hirtelen sarkon fordultam, majd kiviharzottam az egész kócerájból. Kint megpillantottam egy cigiző társaságot, majd egy szálat kérve tőlük rágyújtottam. Ahogy a füst elhagyta ajkaimat, úgy költözött belém a fájdalom. Lehunytam vizesedő szemeimet, mikor egy tenyeret éreztem meg a vállamon.
-Jól vagy haver?-kérdezte Neymar.
-Nem-feleltem.
-Megtaláltad Aline-t?-kérdezte.
-Sajnos-nevettem gúnyosan-éppen Alisson Beckerrel kúrt a wc-ben.
-Mivan?-lepődött meg teljesen Ney.
-Ahogy mondom-válaszoltam, a legjobb barátom pedig csak szorosan magához vont.

~Ameddig akarod~  Kylian Mbappé ff. Where stories live. Discover now