Aizat ternampak beberapa orang polis sedang mengepung kawasan rumahnya. “kau pasang perangkap dekat aku ye perempuan, kau tunggu la nasib kau. Aku akan buat nyawa kau melayang dengan tangan aku!.” Kata Aizat lalu pergi dari kawasan itu.
Belum sempat Tiara diikat kembali,telinga mereka menangkap bunyi siren polis. Bodyguard Aizat meninggalkan Tiara lalu melarikan diri. Namun polis sempat memberkas mereka.
Datang seorang polis kearah Tiara. “ cik? Cik Ok tak ni?”. Soal polis itu.
Tiara menggangguk lalu keluar untuk menuju ke pintu utama.
Haqiem yang baru tiba bersama Atma, terus berlari mencari Tiara. Tetapi Tiara baru munculkan diri didepan pintu utama.Haqiem dan Atma terus pergi kearah Tiara.
“Tiara awak okay tak?” soal Haqiem lalu melihat wajah Tiara yang ada kesan darah pada bahagian bibirnya.
Tiara terus memeluk Haqiem dengan rela hati lalu berbisik ke telinga Haqiem. “ maafkan saya Haqiem.” pandangan Tiara mula kabur, badan Tiara serta merta lemah. Haqiem yang perasan terus mendukung Tiara.
“Atma awak urus dulu hal dekat sini, biar saya urus Tiara dekat hospital.” Ujar Haqiem. Atma hanya mengganggukkan kepalanya. Haqiem terus membawa Tiara ke hospital.
Haqiem menunggu di luar bilik hampir satu jam. Didalam kepala Haqiem hanya terfikir dengan apa yang Tiara katakan kepadanya tadi.
“asal Tiara minta maaf dekat aku? Macam ada sesuatu yang tak kena je.” Kata Haqiem didalam hati.
Atma yang baru tiba terus pergi kearah Haqiem.
“macam mana dengan Cik Tiara?” soal Atma.
“doktor masih lagi rawat dia.” Balas Haqiem
“ Haqiem boleh saya tanya awak sesuatu?” soal Atma.
“ermmm.. tanya la.” Balas Haqiem.
“awak masih lagi sayangkan Lisya?” tanya Atma.
“rasa sayang saya dekat Lisya tak pernah hilang sedetik pon, tapi saya mungkin tak ditakdirkan untuk bersama dengan dia.” Ujar Haqiem.
“how about Cik Tiara?”. Soal Atma.
Bersambung...
Typo?? Abaikan je😎
Don't forget to vote and comment
Love you all💜💙💛🧡💚❤
See you all at the chapter 70
Bye bye
Muahhhhhhhhh😘
YOU ARE READING
Andai dapatku undur waktu
RomanceSiapa sangkakan cinta boleh berputik tak kala diri dilanda musibah. Yaa begitu la kisah Haqiem dan Lisya, dimana Lisya muncul untuk menyelamatkan nyawanya. Kejadian itu juga menjadi mimpi ngeri buat Haqiem apabila dirinya terpaksa menjadi orang suru...