Atma menarik kerusi lalu menghadap Haqiem. “lama juga eh kita tak jumpa, last saya nampak awak pon waktu ambik result SPM hari tu, makin handsome ye awak sekarang.” Ujar Atma panjang lebar.
“macam tu la, awak pon apa kurangnya makin cantik, ni mesti dah kahwin ni?”. Soal Haqiem.
Atma tersenyum. “otw nak kahwin la ni Haqiem.”. balas Atma.
“untung bakal suami awak dapat isteri yang cantik macam ni.” Tambah Haqiem.
“dah..dah..dah kita ni dah melalut kemana ni, jom sambung meeting dulu, habis meeting kita sambung cerita lama kita.” Kata Atma.
Tuk…tuk..tuk..pintu bilik boss Atma diketuk.
“masuk”. Boss Atma membenarkan Atma masuk.
Atma membuka pintu lalu pergi kearah bossnya. “ni Cik Tiara, dokumen yang klien kita bagi tadi saya dah catat dalam pendrive. Cik Tiara boleh semak untuk penambahan maklumat tentang projek Mega Holding dan Syarikat kita.” Terang Atma panjang lebar.
Tiara mengambil pendrive tersebut lalu menyimpan ke dalam almarinya. “ok baiklah, kalau macam tu awak dah boleh masuk ke pejabat awak semula. Saya ada kerja sekarang ni, so kita jumpa esok eh.” Balas Tiara lalu mengemas barang – barangnya.
“terima kasih Cik Tiara”. Balas Atma lalu pergi ke pejabatnya.
Dalam perjalanan keluar dari lift ada seorang lelaki yang tidak dikenali terlanggar Tiara dengan kuat sehingga Tiara hilang keseimbangan badan, serta merta lelaki tersebut menyambung badan Tiara.
Haqiem memandang wajah Tiara yang matanya tertutup. “cantiknya”. Getus didalam hati Haqiem.
“cik, tak apa- apa?” soal Haqiem
Tiara membuka mata perlahan – lahan lalu menolak dada Haqiem untuk menjauh dari dirinya.
“sorry?, aku tak pernah pon nampak muka kau dekat sini? Ke kau ni pekerja baru?” soal Tiara sambil memperbetulkan rambutnya yang sedikit kusut.
“maafkan saya pasal kejadian tadi, biar saya perkenalkan diri saya dulu, nama saya Haqiem dari Syarikat Mega Holding.” Kata Haqiem lalu menghulurkan tangan kanannya kearah Tiara.
Bersambung
Typo?? Abaikan je😎
Don't forget to vote and comment
Love you all❤💛🧡💚💙💜
See you all at the chapter 50
Bye bye
Muahhhhh😘
YOU ARE READING
Andai dapatku undur waktu
RomanceSiapa sangkakan cinta boleh berputik tak kala diri dilanda musibah. Yaa begitu la kisah Haqiem dan Lisya, dimana Lisya muncul untuk menyelamatkan nyawanya. Kejadian itu juga menjadi mimpi ngeri buat Haqiem apabila dirinya terpaksa menjadi orang suru...