Thor: WHO WANTS SHAWARMA?
Bruce: Um, I do. Why?
Thor: BECAUSE I ALSO WANT SHAWARMA!
Spidey: Mmmmmmmmm shawarma 😋
Thor: I KNOW RIGHT MAN OF SPIDERS?
Spidey: Remember my lessons Mr Thor.
Thor: IKR*
Bruce: Seriously, why did you randomly start talking about shawarma?
Thor: BECAUSE I WANT SHAWARMA
Spidey: Shawarma is the greatest 👌
Scott: I love shawarma too
Bruce: Thor why did you bring it up? Are you taking us to get shawarma? :D
Thor: OF COURSE NOT. WHERE DID YOU GET THAT IMPRESSION BANNER?
Bruce: Well it sounded like you were asking us if we wanted to get shawarma with you...
Thor: WELL I AM SORRY TO DISAPPOINT YOU BANNER
Spidey: OMG Mr Thor we should order shawarma for dinner!!!
Scott: YES LET'S DO IT!!!
Thor: THIS IS A FANTASTIC IDEA MY FELLOW MEN OF INSECTS
Bruce: Um, can I get some too?
Thor: OF COURSE BANNER
Loki: I still don't understand this fascination with shawarma
Thor: BROTHERUYERBVUIESTUVEYNCUYERBFCJNUCERGJUSYTECNJSYRCJUYVUSDYBGCUYSDNGCJUDBYCTUYERFNCSUYTCNUDYBCUDSYCNUSYRTNCUYTRBCUSRNUCSYCTNUSYGVUSRSCNUIYEFBIUSCNISURGY??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Spidey: HOWCANYOUJSFHNUSNCKAUIVKAYNCJAGFJAYGFCFGVKGKRFGCKWECNYIRNCTUYRNCUYRFNCURYCNUSRVNURYWEUIRYVNUYGVUYNUWIVERYVNUIERYICWRVUOUWPRVQERVQPIVPAEWVIPERVPERV YRVYRYUQEIURYWYQGUGWEVRUYRYTNRUIY?!?!?!?!?!?!?!?!
Scott: LOKIITHOUGHTWEWEREFRIENDSHOWCOULDYOUDOTHISTOMESHAWARMAISTHEBESTEVERTHING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bruce: Eh I mean it's not the most amazing thing in the world...
Thor: I NOW NO LONGER AM ORDERING SHAWARMA FOR YOU BANNER
Bruce: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO THOR I DIDNT MEAN IT!!
Loki: 🙄
YOU ARE READING
The Avengers Group Chat 🦄
FanfictionWhat happens when the Avengers text? Carnage! This is completely different to anything I've ever written before but I hope you like it :)