The Peters 🕷️
Peter 1: :)
Peter 2: :))
Peter 3: :)))
Peter 1: :))))
Peter 2: :)))))
Peter 3: :)))))
Peter 1: :))))))
Peter 2: :))))))
Peter 3: :)))))))
Peter 1: :))))))))
Peter 2: :)))))))))
Peter 3: :))))))))))
Peter 1: :)))))))))))))
Peter 2: :))))))))))))))
Peter 3: :))))))))))))))))))))
Peter 1: :))))))))))))))))))))))))))
Peter 2: :)))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 3: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 1: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 2: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 3: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 1: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 2: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 3: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 1: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 2: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 3: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 1: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 2: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 3: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 1: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 2: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 3: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 1: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 2: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 3: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 1: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 2: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 3: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 1: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 2: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Peter 3: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
YOU ARE READING
The Avengers Group Chat 🦄
FanfictionWhat happens when the Avengers text? Carnage! This is completely different to anything I've ever written before but I hope you like it :)