‖2‖ ARDA ‖
--.--.2013
Merhaba tarihini bilmediğim bu lanet günde yazma kararı aldığım lanet defter.
Evet, sen lanet bir deftersin.
Gerçekten, Lavinia'nın bana bunu vermesinin altında yatan anlamı bir türlü anlayamıyorum yani... hadi ama! Ben bir sayısalcıyım, günlük tutmak mı?
Bence liseli kızlara göre.
Çünkü artık ben bir üniversiteliyim dostum... Vuhu!
Peki, sana bir daha yazmayacağım. Bir daha görüşmemek üzere seni hiç sevmeyen yazarın.
İyi geceler.
--.--.2016
Kendimi berbat hissediyorum.
Kendimi o kadar berbat hissediyorum ki, biri üzerime sifon çekse yardırgamam.
Oysa beni bi' kere dinlese her şey ne kadar da farklı olacak. Bugün yaptığı şeyi öğrendiğimde ondan nefret ettim...
Bir insanın aşık olduğunu düşündüğü kadından nefret etmesi nasıl bir duygu biliyor musun?
Bok gibi.
Yine de, onu gerçekten sevmediğime karar vermiş bulunuyorum.
Lavinia'yı polislere ihbar etmek mi? Ah. Hayır.
Herneyse, uykum geliyor. Görüşmemek üzere.
--.--.2016
Kendimi kapanmaya zorlanmış Kim Kardashian gibi hissediyorum. Yaşama amacım, elektrikler kesildiğinde yakılan fakat ışıklar yandığında çocuklara üfletilen bitmiş mum gibi söndü.
Neden mi?
Dayak yedim. Hemde öyle böyle bir dayak değil...
Amar neden çevresindeki herkesi kendine benzetiyor anlamıyorum, hayır, adamda empati diye bir şey yok.
Gerçi adamda beyin olduğunu bile sanmıyorum. Varsa bile boğumları yoktur; baştan ayağı kastır yani.
Keşke kollarındaki kaslardan biraz alıp işlevsel olarak beynine yerleştirse. Ne hoş olur!
Her şey bir yana... Lavinia'ya borçlandım.
Yine, yeni, yeniden!
Sana yazmaktan nefret ettiğimi söylemiş miydim? Yine de birkaç sayfanı kötü fikirler ile doldurmak iyi hissettiriyor.
Bir daha görüşmemek üzere. Kabus dolu geceler.
--.--.2016
Sadece küçük bir kız gibi tepinerek yatağımda ağlamak istiyorum şu anda. Öfkeliyim aslında.
Lavinia...
Tamam. Annemden ve teyzemden sonra hayatımda her şeyden çok sevdiğim üçüncü kadın.
Melis mi?
Boşversene. O iş, hiç bu kadar karışık olmamıştı.
Ama Lavinia... bana anlatmadı.
O geceyi bana anlatmadı ve gidip Savaş'a anlattı. Ne oldu peki? Siktiğimin herifi ne yapabildi ona? Benim söyleyemeyeceğim ne söyledi?
Testesteron savaşı mı? Belki.
Ama sadece üzerime hayal kırıklığı kusmuş gibi hissediyorum.
Ona neden Lavinia dediğimi biliyor musun? O lavinyadan nefret eder ve ilk başta sırf onu gıcık etmek için ona böyle seslenmeye başladım.
Sonra... kız kardeşimin sadece benim seslenebildiğim bir ismi olması hoşuma gitti ve Lavinia buna karşı çıkmamaya başladı.
Testesteron savaşı mı?
Testesteron savaşı.
--.--.2016
Bugün Çağan'ın eşyalarını yetimhaneye gönderdik. Hepsini. O piç kurusunu çok özlüyorum.
Sanırım ağlayacağım.
Ah, hayır sadece esnemeymiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Tapanlar
RomanceKadın ölümdü, Adam ise ölü. • • • NOT: Olaylar ve kişiler tamamen hayal ürünü olup bir distopya kaleme alınmıştır. Olayların gerçek olaylarla bağlantısı sadece benzerlik olabilir. Siyasi ögeler içermektedir, rahatsız olacaklara duyurulur. ...