25 év múlva
Ma van Kevinnek az esküvője.
Egy gyönyörű és nagyon kedves lányt vesz el Mia-t.
Mia-t már 10 éve ismeri és végre eljött a nap mikor megházasodik a fiam.
Bencével és Christa-val most megyünk az esküvőre . Crista 10 éves ,ő lesz az egyik koszorúslány aminek nagyon örül.- Anya!: üdvözölt Kevin
- Nagyon jól nézel ki fiam!
Nagyon büszke vagyok rád! Mindig is erről álmodtál ,hogy legyen egy gyönyörű feleséged akivel nagyon jó kapcsolatot szeretnél ápolni. És egy szerető családod.
- Tudom anya,nagyon köszönök szépen mindent amit tettetek értem! Nagyon hálás vagyok érte!
- Gyere ide. Még mindig nem tudod bekötni rendesen a nyakkendő: nevettem fel. Soha nem tudta bekötni egyedül normálisan ,mindig engem vagy az apját kérte meg rá.
Átmentem Mia-hoz ,hogy őt is megnézzem.Mia nem szeretett volna habos-babos ruhát így egy felül feszülős csipkés ruhát választott ami ahogy halad lentebre úgy tágult. Azt mondta ,hogy neki ez a ruha volt az álma. Nem voltak benne nagy fodrok ,sőt egyáltalán nem volt benne fodor.
- Istenem de gyönyörű vagy!:érzékenyültem el. Miára mindig úgy tekintettem mint ha a saját lányom lenne. Nem az a sors jutott neki ami kellett volna. Sajnos a szülei meghaltak így nem volt nagyon kire számítson így ismerkedett meg Kevinnel.
- Mindent köszönök Emma! Annyira hálás vagyok nektek ! Mindig itt voltatok ha kellett, pedig nem is kértem: sírta el magát Mia
- Naa, még a végén elrontod a sminked! Mégcsak az kell! Már csak 5 perc és kezdődik.A fiam megházasodott! Végre talált egy olyan lányt aki igazán szereti és nem csak kihasználja.
Sziasztok! Tudom ,hogy nagyon sokat késtem de sok dolog történt ebben az időszakban....
Sokan írtátok ,hogy legalább fejezzem be a könyvet,hát ez a rész is eljött.
Nagyon sokat köszönhetek nektek!❤️
Nagyon köszönöm szépen ,hogy hamarosan meg lesz a 100K! Remélem ,hogy nagyon tetszett nektek a könyv.
Tudom nagyon rövid lett ez az utólsó rész,de őszintén megmondom,hogy nagyon elszoktam az írástól 😅Köszönöm szépen,hogy sok-sok hónapon át velem voltatok és olvastátok a könyvem ,nagyon sokat jelent ,hogy hamarosan meg lesz a 100K ❤️
Vigyázzatok magatokra! Puszi❤️❤️
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...