Róbert és Nikolett miután kijött Emmától bement Lili és Réka. Nemtudtam kire haragudjak a hugomra vagy a legjobb barátomra azért Emma is jobban figyelhetett volna!
Lillával mentem be Emmához. A feje bevolt kötözve a szeme alatt vágás volt és azok egy vatta pamacs.
Több vágás is volt rajta. Nagyon rossz volt azt látni ,hogy akit a legjobban szeretek a világon eszméletlenül fekszik. Lilla csak zokogott és fogja Emma egyik kezét én meg a másikat.- Emma kérlek kelj fel! Kérlek! Nem szeretnélek elveszíteni!
- Emma annyira sajnálom! Még most is ébren lennél ha nem mondom ,hogy siess! Mindenről én tehetek ! Sajnálom!
- Lilla ! Nem a te hibád!
Gyere lejárt a tíz perc.
Kérlek Emma kelj fel!
Gyere Lilla!- Nem ! Nem hagyhatom magára ! Beszélnem kell vele! Had kapjak tíz percet kérlek!
- Jó! De tíz perc !
- Köszönöm!
Lilla szemszöge
Amikor kiment Bence megnyugodtam ,hogy tudok a legjobb barátnőmmel beszélni aki jelenleg kómában van.
- Emma annyira sajnálom! De annyira! Figyelj tudom az én hibám ,de nem gondoltam volna ,hogy ennyire sietsz és ,hogy ez lesz belőle! Nagyon sajnálom! Úgy gondoltam ,hogy elvetetem a babát! Mert Milán elhagyott és ha te is itt hagysz akkor nincs kire számítsak!
Nincs értelme felnevelni egy gyereket egyedül! Azt mondtad kiskorunkba ,hogy mi mindig itt leszünk egymásnak amíg a halál el nem választ! Emlékszel?
Játszottunk a gyátszótéren és te ezt mondtad. Annyira jól esett. Nem szeretnélek elveszíteni! Kérlek Emma kelj fel! Kérlek szépen!
Ha elvetettném a gyereket és felébrednél akkor te lennél a legjobban mérges! De nincs értelme egyedül a legjobb barátnőm nélkül felnevelni egy gyereket! Miből fogunk megélni? Egyetemre kell járnom! Anyáék dolgoznak éjjel - nappal, Bence meg belehalna abba ,hogy elmentél! A szüleid is ! Lili zokog Milánt hibáztatja, Réka meg felse tudja fogni ezt az egészet! Kérlek Emma ébred fel kérlek!Emma szemszöge
Hallottam ahogyan beszél hozzám Lilla de nem tudtam kinyitni a szemem. A szemem elött ott volt a fény ! Befelé húzott . Nem szerettem volna bemmeni oda itthagyni mindenkit aki szeret! Lilla nem vetetheti el a gyereket meg kell tartania ! Akkor azért harcolok ,hogy felébredjek és Lilla ne vetesse el a gyereket! Nem teheti ! Csak Milán miatt szeretné feladni? Egyre jobban húz az a fény lefelé! De nem engedem! Nem hagyhatok itt mindent magam mögött! Nem hagyhatom ,hogy gyászba essenek! Harcolnom kell! És harcolni is fogok! Bárhogy is lesz én harcolok amíg tudok. Próbálom kinyitni a szemem de nem megy! Hallom ahogy záródik az ajtó Lilla kiment! Ordibálok,hogy engedjenek el de nem megy senki se hall a fény egyre közelebb és közelebb jön!
Nyitódik az ajtó nemtudom kijött be de nem szólal meg! Kérlek szólj meg . Kérlek !- Emma! : Lili! Lili az !
- Emma kérlek kelj fel ! Kérlek ! Megváltozok csak kelj fel! Bence sír Lilla is mindenki sír mert te itt bent fekszel ! Mindenki miattad sír! Kérlek ne hagy itt minket! : Lili sírva mondja ,hogy ne hagyjam itt őket nem is szeretném egy nagyon kicsi erőm van Lili sírva már - már zokogva fogja a kezem. Összeszedem minden erőm és megpróbálom megszorítani a kezét. Hogy jelen vagyok hallom amit mond de nemtudom beszélni!
- Emma ! Emma hallasz! Emmaaa! Anyaa apaa! Nyitódik az ajtó berohannak gondolom anya és apa.
- Éreztem ! Megszorította a kezem! Éreztem! Jelen van!- Kislányom az lehetetlen!
- Nem! Nem lehetetlen , mondom ,hogy megszorította a kezem! Fogjátok meg a kezét! : megint össze kell szednem minden erőm ,hogy tudjak bizonyítani nekik! És megszorítom!
- Róbert! Te is érezted?
- Igen ! Kislányom ! Hallasz minket! : megint megszorítottam apa kezét.- jelen van! Hall minket! Lili szaladj egy orvosért!
- Rendben!
- Kislányom! Kelj fel! Nyisd ki a szemed ! Hallod?
- Mitörtént?
- Doktor úr ! Megszorította a kezünket!Ez mit jelent?
- Jelen van ! Hall minket ,de nem tudja kinyitni a szemét!
Meg kell küzdenie,hogy kinyissa a szemét! : a fény egyre közelebb és közelebb van . Nem akarok elmenni! Nem! Kérlek anya apa csináljatok valamit!- Jézusom! Doktor úr !
- Menjenek ki ! Nővér!
- Nehm Nehm!
- Kislányom !
- Menjenek ki! Nővér!
Elvisz a fény. Itt van egy centiméterre tőlem.
Megmentettek ,megmentettek a fény eltünt !Bence szemszöge
Róbert és Niki zokogva jönnek ki!
- Mitörtént?!
- Bence..
- Nem az lehetetlen! Doktor úr ! Mitörtént ?! Jól van ?
- Nyugodjanak meg ! Jól van ! Újra élesztettük! De most pihennie kell! Nem mehet senki be hozzá! Menjenek haza ! És pihenjennek le! Viszlát!
- Köszönjük! Rendben! Viszlát.
- Menjünk haza anya! Nem tudunk mit csinálni! Nem tudjuk felébreszteni!
- Menjünk Róbert! Igaza van Lilinek! Semmit se tudunk tenni!
- Rendben menjünk ! Bence?!
- Igen?
- Keresd meg a fiam!
- Rendben! Viszlát!
- Sziasztok!
- Lilla gyere menjünk! Megkeresük a Milánt!
- Ne ! Én nem szeretném látni!
- De muszály ! Mielött neki is baja lesz!
Nagy nehezen elvibáltam magammal a még mindig sokkos állapotban lévő testvéremet!
Fél órája csak furikázunk és semmi! Nem találjuk !
Éppen befelé sétálunk egy parkban ,hogy megnézzük itt van - e Milán!
Egy padon ül és néz maga elé!- Lilla! Ott van ! Ott ül a padon!
- Látom!
- Gyere!
Milán!- Ti meg mit kerestek itt!? Lilla ! Te meg minek jőttél ide? Ha?
- Ne beszélj így a hugommal ! Megértetted?! A te gyerekedett várja te barom! A hugod meg tudod ,hogy hol van ha!?
- Úgy beszélek vele ahogy akarok! Miért hol van házban!? Ha?: hogy mer Milán az arcomba röhögni?
- Nem bazd meg ! Rohattul nem egy házban van! Hanem egy épületben! És tudod hol? A kórházban bazd meg ! Ott van kómában ! : Milán eddig mosolygott de ahogy megtudta ,hogy hol van Emma lehervadt a mosoly az arcáról.
- Melyik van kórházban!?
- Emma te idióta! És nagy rész miattad!
- Miattam?! Miért is?
- Mert elhagytad Lillát Lilla meg felhívta Emmát zokogva ! Hogy menjen oda amilyen gyorsan csak tud !
Emma nem figyelt és bele ment egy teher autó! Te igen idióta!- És ez miért az én hibám?! Ha?
- Te nem vagy normális embert! Gyereked van! A hugod meg kómában van! Élet és halál között! Tudod mit él át? Átudod egyszer is gondolni?! Ha?
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...