32 rész

2.3K 59 1
                                    

Pár óra utazás után megérkeztünk New York- ba. Hívtunk egy taxit és el is indultunk Bencéhez és Milánhoz. Mikor oda értünk becsengettünk és Bence nyitott ajtót. Azonnal a nyakába ugrottam, olyan régen láttam.

- Úr Isten Emma ! Hogy,hogy itt vagytok? Jól vagy? Nagyon aggódtunk érted! Milán nincs itt lement a boltba ! De legalább biztonságban vagytok! Gyertek beljebb!
Szóval hogy,hogy eljöttetek?

- Úgy gondoltam ,hogy itt biztonságban lehetünk, jól vagyok! Kata tartott fogva elraboltak ,csak azért mert ő még mindig szereti Milánt! És így szerette volna megbosszulni ,hogy szakított vele! Lilla, Milán ,te és én se vagyunk biztonságban! De lehet ,hogy a szüleink sincsenek! Ezt nemtudom! Mikor ment el Milán?

- Amúgy szia tesó!

- Jah persze szia hugi te is hiányoztál ám! De kábbé egy 20 perce. Miért ? Biztos ,hogy hamarosan itthon lesz!

- Csá tesa megjöttem.... Úr isten hugi!? De jó ,hogy jól vagy ! Hol voltál? Hogy hogy itt vagytok? Manooo! Gyere ide! : tartotta a kezét Lilla felé Lilla még belefohant a kezébe. Olyan cukik együtt!

- Bátyóóó! Nagyon hiányoztatok! Kata elrabolt! Úgy gondoltam ,hogy itt biztonságban vagyunk! De... Még se ! Most jut eszembe! Lilla !?

- Igen?

- Baj van! Nem vagyunk biztonságban! Milánékat figyelik ! Kata is mondta ,hogy nem jutott az eszembe!? Itt is veszélyben vagyunk! Kata azt mondta ,hogy akkor elenged amikor Milán értem jön! És,hogy hírt még nem kapott arról ,hogy Milán és Bence elindult volna! Szóval tudják ,hogy itt vagyunk ! Ezt nem hiszem el! Hogy lehettem ekkora hülye?

- Naaa baba ne okold magad!
Figyi ,hogy érted ,hogy figyelnek minket? Mert azért ez elég durva!

- Ahogy mondtam ! Kata figyeltet benneteket! Úgy látszik Kata nem nyugszik amíg nem kap meg! Most mit csináljunk?

- Figyel! Kit nem kap meg? Elvesztettem a fonalat!

- Téged! Téged akar ! Ezért rabolt el! Hogy vissza kaphasson téged!

- Kinyirom!

- Naa azért ne!

Sziasztok úgy gondoltam ,hogy kirakok még egy rész és lehet hogy jövő héten nem rakok ki! Szeretnék egy kicsit a másik könyvemmel is foglalkozni! Addig is puszi ♥️♥️ viszont ha lenne kérdésetek a könyvvel kapcsolatban vagy az életemmel kapcsolatban és össze gyűl sok kérdés akkor csinálok egy külön kis rész amibe megválaszolni a kérdéseket! ♥️

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now