Elmentünk először egy ruha boltba. Vettem egy vörös egyberuhát egy fekete szaggatott farmer nadrágot egy fehéret és egy szürkét. Vettem még 4 haspólót egy pirosat, rózsaszínt,világos kéket és egy fehéret. Lilla vett egy fehér egyberuhát 4 db szaggatott farmert. 5 haspólót egy pirosat, feketét, fehéret, és egy bézs színűt. Átmentünk egy cipő boltba vettünk mind a ketten egy vans magasított talpú cipőt.
Miután megvettük minden ruhát amit szerettünk volna átmentünk egy sminkes boltba. Én vettem alapozó,púdert, egy szép piros rúzst, sok ecsetet. Lilla alapozót és ecseteket vett magának.
Megéheztünk ezért ettünk. Én csirkét ettem krumplival. Lilla csirkét evett rízzsel. Miután ettünk úgy döntöttünk haza megyünk láttam Lillán,hogy jól érezte magát ez volt a cél,hogy ne magát hibáztassa amiatt ami történt Bencével.Mikor haza értem nem volt otthon senki gondolom Milán Bencénél a kórházban Liliért pedig 1 óra múlva kell menni a barátnőjéhez.
Elpakoltam amiket vettem és lementem a nappaliba filmet nézni meg néztem az " Elhurcolva " című filmet majd elmentem Liliért. Mikor haza értünk Lili éhes volt mert nem evett ebédet. Ezért melegítettem neki rakotkrumplit. Igen 16 éves én csinálok mindent ebben a házban. Lili fáradt volt úgyhogy elment aludni még csak 14:47 volt de ő elment aludni. Milán haza jött és beszélgettünk egy kicsit aztán ő is elment aludni. Bedobtam egy mosást és telefonoztam egy kicsit.Mikor végzett a mosógép kiteregettem és tanultam, házit is írtam majd rajzoltam. Nagyon gyorsan elment ez a délután is, mikor megnéztem az órát 19:53 mutatott. Elmentem venni egy forró zuhanyt és elvégeztem az esti rutinom. Lili és Milán 5 órakor keltek szóval nem tudtak volna vissza aludni. Néztünk még egy filmet " Ne játssz a tűzzel" című filmet nagyon jó volt viszont én fáradt voltam és elmentem aludni mikor vége lett.
Reggel felkeltem és rájöttem,hogy vasárnap van de jó . Holnap suli, utálok suliba járni de ha muszáj akkor muszáj. Kikeltem a puha ágyból és felvettem egy fekete kék csíkkos rövidnadrágot vettem fel hozzá pedig egy bordó színű pólót.Lementem és kikerekedtek a szemeim mert ott ált a szeme előtt......
Sziasztok tudom megint rövid lett😞. De remélem tetszik írjátok meg,hogy szerintetek ki ált ott Emma előtt. Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...