13 rész

4.6K 109 5
                                    

Lilla is hazament én meg elmentem zuhanyozni utána meg lefeküdtem aludni.

Reggel az ébresztőmre keltem 6:00 volt felkeltem felöltöztem egy piros haspólóba és egy magasított derekú farmerbe. Miután elvégeztem a reggeli rutinom megcsináltam a reggeliket és a tízóraikat. Felkeltettem  Lilit de Milán már fent volt szóval nem kellet felkeltenem. Lili felöltözött és el is indultunk a suliba Bence várt minket a kapuba,nem emlékszem,hogy megbeszéltünk volna egy találkozót reggel na mindegy. Üdvözöljük egymást  egy csókkal és mentünk is a suliba. Elmentünk Lillával az osztályunkba majd átmentünk a fiukéba becsengetés előtt 5 percek értünk át a terembe.

A nap gyorsan telt szóval nem is mondok róla többet. Bence azt mondta,hogy haza visszük Lilit és elmegyünk ketten valahová nekem tetszett az ötlet. Haza vittünk és elmentünk egy csoda szép helyre.

Nagyon tetszett elvoltunk ott 1 -2 órát és haza mentünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nagyon tetszett elvoltunk ott 1 -2 órát és haza mentünk. Lili azt mondta kész a házi feladata és tanult is. Én is gyorsan megcsináltam a házim meg tanultam. Majd csináltam vacsit. Elmentünk aludni.

Reggel 5:00 kor keltem zuhanyoztam, felkeltettem Lilit és ő is zuhanyzott. Milán nem aludt itthon. Ma jönnek haza anyáék nagyon várom. Elmentünk suliba a kapuban találkoztam Lillával és bementünk az osztályba. Egyikőnk se tudta mi van Milánnal úgyhogy elmentünk a fiúk osztályába megkérdeztük Katát, hogy nem- e látta a fiúkat azt mondta ,hogy nem. Egész nap kerestük őket majd úgy döntöttünk,hogy suli után átjön hozzánk Lilla. Mikor haza értünk kiabálást hallottunk láttuk,hogy haza jöttek a szüleink Lili berohant de megtorpant nem értettük Lillával,hogy mi a baj oda futottunk és mi is meg torpantunk. Milán és Bence ott álltak lilás kékes foltokkal és sok sebbel. Mind a ketten oda rohantunk a fiúkhoz.
- Mi történt? : kérdeztük egyszerre Lillával.
- Semmi : mondták egyszerre
- Ha semmi lenne nem néznétek ki így! Szóval? : kérdeztem
- Jó ! Figyeljetek elmentünk tegnap egy buliba és kicsit sokat ittunk de semmi többre nem emlékszünk az estéből semmire csak annyira,hogy egy ágy mellett vagyok gondolom te is Bence, és ütnek. : mondta Milán
- Ugye az ágyon nem lány volt? :kérdeztem de nem válaszoltak
- Kérdezett valamit Emma! Halljátok! : ordította Lilla a könnyeivel küszködött ahogy én is.
- Sajnáljuk! : mondták egyszerre mi meg elkezdtünk sírni remek a 3. napon már meg is csaltak minket. Mondhatni szép.
- Rohadjatok meg !: ordítottam a képükbe és Lillával felmentünk a szobámba és kulcsra zártam még el is torlaszoltam biztos ami biztos.
Kb.  2 órát sírtunk majd elmentünk külön lefürödni. Tudni kell,hogy külön fürdők van szóval ki se kellett menni.

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now