Holnap lesz Karácsony . Az első karácsony amit Kevinnel töltünk együtt.
Az első 3 masban töltött Karáconyunk.
Ma egész nap csak takarítottam amíg Bence vigyázott Kevinre. Ilyenkor nem szeretem ha Bence segít ,persze néha jól jön egy kis segítség de jobban szeretem ,ha Kevinnel foglalkozik és nem nekem segít. Én megtudod oldani egyedül is a dolgokat . Mindig elöbb elkezdek takarítani,hogy elöbb végezzek.Elmentem még egy két ajándék beszerezni. Például Bencéét mert az most lett kész. Ebben az évben most egy fotó könyvet kap amiben az összes képünk benne van. Kiskorunktól Kevin születéséig és az első hármas karácsonyi fényképezésünk is benne található. Kevintől és tőlem kap egy pulcsit amin a karácsonyi fotózásunk van rajta. Egy ugyan olyan pulcsija van Kevinnek és nekem is.
Kevin egy új játékot kap tőlem és Bencétől. Meg még sok - sok ruhát és még sok játékot is.
Anyáék egy wellness utalványt kapnak tőlem és Bencéttől ,mert már sokszor mondják ,hogy milyen fáradtak. Így úgy gondoltuk ,hogy beválaljuk 4 napra Rékat és Lilit. Szerintem Lili nem velünk fog lenni hanem Kornélékkal.
Rékának egy nagyacit vettünk, mert amikor mentünk vásárolni akkor nagyon megtetszett neki így megvettük.
Lili már nagyon rég kinézett magának egy nyakláncot és egy hozzá illő órát így ezt kapja.Lillának egy nagy képkeret vettem amiben sok képünk benne van. Milán nak már nehezebb volt de egy focimeccsere vettem kettő jegyet mert úgy is tudom ,hogy Bemcét viszi magával.
Gabinak egy parfümöt vettünk mert múltkor monta ,hogy elfogyott a Parfüme méghozzá a kedvenc Parfüme. Bence megnézte ,hogy milyen márkájú így könnyebb volt megtalálni.Reggel felkeltem majd megettettem Kevint. Kevint beraktam a székébe amíg én csináltam két kávét.
Miután felkelt Bence,megreggeliztünk és elkészültünk. Délre jönn ide mindenki. Elkezdtem főzni ,mert Kevin elaludt. Bence még elment egy két dolgot beszerezni amíg be nem zárnak a boltok.Egész délelőtt főztem - sütöttem. Kevin jelenleg alszik a szobájában így van egy kicsi időm feldíszíteni egykét helyet ,mert a héten nem jutott rá idő. Ha hazajön Bence akkor feldíszítjük a fát is és alája rakjuk az ajándékokat.
Bence egy fél órája jött haza majd utána egy 10 percre rá Kevin is felébredt. Le kellett fektetnem ,hogy ne legyen fáradt délben amikor mindenki itt van. Gyorsan felöltöztettem Kevint, addig Bence is elkészült. Amíg én elkészültem addig Bence vigyázott Kevinre.
Már az asztalnál ülünk mind a 11 -en.
Az ajándékokat már a fa alá helyeztük, így már a tőlünk kapott ajándékok már a fa alatt vannak.
A menü : halászlé, aki nem szereti annak tyúk hús leves, tört krumpli kacsával. Forró tea és bor volt hozzá, a süti meg egy egyszerű hat lapos, krémes és brownie.
Hát igen, eléggé sokat főztem de mindenki örült mindenek.
Miután megettük egy kicsit még beszélgettünk.- És Lilla ,hogy vagytok?: kérdeztem Lillától ,mert mostanában nem nagyon tudtunk beszélgetni a gyerekek miatt.
- Megvagyunk köszi,Milán nagyon sokszor dolgozik mi meg általában otthon vagyunk vagy anyához megyünk át. De elmennek a napok. És ti ,hogy vagytok?
- Mi is megvagyunk. Kevin egyfolytában alszik ,úgyhogy sok időm van amikor alszik mert általában 1-2 órát alszik.
- Hát igen ,amikor Enikő volt ennyi idős akkor ő is sokat aludt. Viszont már nagyon sokszor szalad és akkor utána kell szaladni mert bármire képes.
- Jaj ,ne is mond. Nagyon félünk Bencével ,hogy mi lesz Kevinnel amikor ennyi idő lesz mint Enikő.Az biztos ,hogy nem lesz nyugtunk napközben,de legalább éjjel lesz.
- Hát igen, a gyerek ezzel jár. De amikor rádmolyog akkor mindent elfelejtesz.Még 1órán át beszélgettünk aztán mentünk kinyitni az ajándékokat.
Én egy takarót, egy fotó albumot kaptam amiben benne volt Lillával, Rékával ,Milánnal, Benvével az összes képünk. Ruhákat és még sok mást.
Kevin nagyon sok ruhát és játékot kapott. Bence egy egyenpólót kapott Kevintől és tőlem , Milántól és Lillától egy könyvet amit már nagyon rég megszeretett volna venni. Anyáéktól pedig egy új pulcsit kapott mert lenyúlt az egyik kedvenc púlcsiját és egész hónapban ezt mondta mindenkinek. Gabitól pedig egy parfümöt kapott.
A többit pedig tudjátok, hogy mit kapnak tőlünk.Miután mindenki kibontotta az ajándékot beszélgettünk megint majd el is indultak haza.
Nagyon fárasztó délelőtt és egy kicsit bele nyúló délután volt de nagyon élveztem. Viszont most jöjjön egy kis Én idő. Két hetente szoktam ilyet tartani ,amikor úgy élek mintha még nem lenne gyerekem.
Ne értsetek férre nagyon szeretem Kevint és azt is ,hogy megszületett ,de néha kell nekem egy kis Én idő. Két hetente Bence is szokott ilyet csinálni csak ő Milánnal megy el . Néha én is elmegyek Lillával a gyerekeket pedig otthagyuk a fiúknak.6 nappal később
Ma van 2017 utólsó napja . Most már nem csak ketten fogunk lenni szilveszterkor hanem hárman.
A délelőtt és a délután is nyugisan telt. Filmeztük ,sorozatoztunk és nagyon sokat játszottunk.
Este felé már elkezdtünk készülődni , megfürödtünk mind a hárman majd felötüztünk. Én gyorsan kisminkeltem magamat majd le mentem a konyhába.
- Kérsz valamit szívem?: kérdeztem Bencétől aki bent játszott a nappaliban Kevinnel
- Nem , köszönöm
- Rendben : mondtam majd kivettem a hűtőből a Coca Colát . Kiöntöttem egy pohárba és megittam . Nem szoktam üdítőket inni, de ez most jó esett.BOLDOG ÚJÉVET ! kiáltjuk egyszerre
Sziasztok! Remélem tetszett a rész. Boldog karácsonyt és Boldog Új évet! Remélem sok jó dolgot kaptok ajándékjént. Remélem ,hogy egészségesek vagytok, vigyázzatok magatokra ! És még egyszer Kellemes ünnepeket ❤️
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...