15 rész

3.5K 92 2
                                    

Megláttam Lillát és oda siettem hozzá éppen telefonált de amint meglátott lerakta.
- Szia! Szóltál a nagynénédnek? Vele beszéltél most?: Kérdeztem mert nagyon furcsa volt.
- Szia! Igen beszéltem vele azt mondta nem mondja meg senkinek se. Viszont Bencével beszéltem most!: mondta mikor meghallottam,hogy kivel beszélt nem szólaltam meg.- Emma itt vagy?
- Mit akart?
- Beszélni veled. Mert nem talált otthon én meg mondtam ,hogy nem tudom hol vagy! Na gyere ott jön a vonat.
- Köszi! Oké menjünk: az út 1 órás volt. De elütöttük az időt sokat beszélgettünk. Majd leszálltunk amikor megérkeztünk.

Elmentünk busszal a házig majd egy 5 percet sétáltunk de megszólalt a telóm. Megnéztem ki az "Bence♥️" majd leraktam.
- Ki volt az?
- Bence !De nem érdekel! Szünet van a suliban szóval hagyjon békén! A szünetet a legjobb barátnőmmel szeretném tölteni.
- Oké! Én is! Na meg érkeztünk!
- Ú de szép! Tudom voltam már ott nem is egyszer de még mindig olyan szép és mindig találok olyan helyet amit még nem fedeztem fel!
- Sziasztok! Hogy utaztatok? : jött ki Kira Lilla nagynénje.
- Szia! : Mondtuk egyszerre Lillával
- Köszi jól! : Mondta Lilla
- Igen jól elütöttük az időt elég jól ! : Mondtam és Lilla elkezdett nevetni
- Akkor jó! Gyertek be!
Mikor beértünk leraktuk a cipőket.
A ház kívülről:

Lehet kicsit fura de Lillának van saját szobája a házban,hogy ne Bencével keljen egy szobába aludnia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lehet kicsit fura de Lillának van saját szobája a házban,hogy ne Bencével keljen egy szobába aludnia .
Lilla szobája:

Mindig olyan szép rend volt benne és Kira csak takarított benne de senki nem nyúlt rajta kívül hozzá most nem volt itthon senki csak Kira a férje pont 2 hétre ment el üzleti útra lehet,hogy őt nem fogjuk látni de a fia Cameron ő meg valami buliban...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mindig olyan szép rend volt benne és Kira csak takarított benne de senki nem nyúlt rajta kívül hozzá most nem volt itthon senki csak Kira a férje pont 2 hétre ment el üzleti útra lehet,hogy őt nem fogjuk látni de a fia Cameron ő meg valami buliban van ami egész nap tart. Nem valami jól jövök ki vele túl nagy az egója . Na mindegy Kira várandós most lesz 8 hónapos terhes és lány babát vár. Kajáltunk és felmentünk lenémítottuk a telefonokat mert folyton hívogattak a fiúk. Néztünk egy filmet és elmentünk várost nézni nagyon sokszor láttuk már de most vásároltunk sok kaját estére. Rezgett a telóm " Bence♥️" most viszont felvettem.
- Mit akarsz? : kérdeztem flegmán
- Úr Isten de jó, hogy felvetted hol vagy?
- Itthon miért?
- Hazudsz! Én vagyok nálatok és te sehol Lilla se mond semmit! Szóval?
- Nem tartozók neked vallomással! De ha te is elmondod ,hogy lefeküdt él azzal a lánnyal,akkor elmondom,hogy hol vagyok! Így jó lesz?
- Jó elmondom! Igen le sajnálom!
- Én meg pasizok úgyhogy  Szia! Ja és ne várjatok mert nála alszok !
- Micsoda csak szívatsz! Nem tudnád megcsinálni!
- De épp azt csinálom ahogy te velem! Szia!

Sziasztok remélem tetszett . Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now