24 rész

3K 82 1
                                    

1 hónappal később

Reggel arra keltem,  hogy hányingerem van. Kirohantam a wc- re és minden kijött belőlem.
Szóltam Lillának ,hogy ma nem megyek suliba. Vissza feküdtem felmentem Instagram- ra majd. Lementem reggelizni ettem egy pirítóst felöltöztem.

 Lementem reggelizni ettem egy pirítóst felöltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ebbe majd bevettem egy gyógyszert. Felhívtam az orvosom és kértem időpontot.

2 órával később

Az orvos azt mondta,hogy vírusom van. Kiírt egész hétre. Remek mit csinálok egész héten? Még csak hétfő van. Gondoltam csinálok egy kis levest. Főztem egy kis  paradicsomos levest, főztem  ki még tésztát is . Megettem mindegyiket a tésztát simán ettem mert nem volt kedvem mást enni hozzá. Úgy döntöttem,hogy nézek filmet megnéztem az Utódok 1 2 3 részét. Lilla időközben átjött és elhozta a házit is Lili és Milán később jönnek mert elmentek sütizni. Azt mondták hoznak nekem nem tudom ,hogy megfogom - e enni de ha nem majd oda adom Lillának. Bencével 2 napja nem beszéltem. De amikor csöngettek azt hittem,hogy megjöttek Milánék és itthon hagyták a kulcsot.
Kinyitottam az ajtót és hát ,hogy is mondjam nem Milánék jöttek hanem Bence.
- Szia. Gyere be.
- Szia . Köszi. Hogy vagy?
- Jól. Hiányoztál!
- Te is! De tudod ,hogy sokat kellett tanulni.
- Tudom ! Én is megfogom egyszer tapasztalni! Én is leszek 12 - es.
- Jah. Nah mit csináltál ma?
- Filmet néztem meg főztem. Tényleg kértek? Lilla te kérsz?
- Én kérek.
- Én is .
- Okés mindjárt hozom ! Üljél le Bence.
- Okés. Na Mizu hugi?
- Semmi veled? Meg tanultad  azt a szörnyű Történelmet ?
- Jah! De majd kéne egy kis segítség. Emma majd segítesz?
- Mi? Nem is értek a 12- es törihez!
- Jah én se! Azért kéne segítség.
- Tényleg ,hogy van anyukád?: kérdezte Lilla.
- Jól köszi ! Ultra hangon vannak.
- Ó és mikorra várható a baba?
- Szeptember 2-3
- Az még messze van! Sajna! Pedig úgy babáznék!
- Jah, csak mi lesz ha elutaznak megint anyáék és nekem kell rá vigyázni? Hogyan végzem  el a sulit?
- Majd megoldjuk !
- Köszönöm,hogy itt vagytok nekem!
- Szívesen baba de mindig itt leszünk neked!
- Igen vagyis én biztos mert én a legjobb barátnőd vagyok! Még akkor is itt leszek amikor elmegy Bence!
- Jah ! Az is közeledik de én nem szeretném!
- Baba mondtam ,hogy nem megyek ha nem szeretnéd!
- Mi? Azt hittem ezt már megbeszéltük egyszer! Nem?
- De én nem megyek ha nem szeretnéd!
- Még hogy nem mész? Majd felrugdalunk! Aztán nem kell a lábaidon menni nyugi!
- Jah igaza van Lillának! Mondtam ,hogy miattam nem kell itt maradnod majd meg oldjuk nyugi!
- De...
- Nincs de.. Nagyon szeretlek ezért bármit megteszek okés?
- Okés.
- Nem kell miattunk aggodni bátyus! Emma és én majd el leszünk !

3 hónappal később

Ma megy New Yorkba Bence és Milán. Bence még mindig nem szeretne elmenni és itt  hagyni! Milán még hallani se szeretne arról ,hogy itt hagya Lillát! De Lillával és Lilivel rá beszéltük őket. Így elmennek! De az lett a feltétel,hogy minden nap hívjuk egymást . Ezt a ruhát vettem fel.

- Baba meg ígéred ,hogy nem pasiztok be?- Mii? Persze! De akkor ti meg nem szedtek fel semmi féle csajt ! Okés? - Okés: mondták egyszerre Milánnal - Hiányozni fogtok ! De megleszünk! - Ti is nekünk! Elmentek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Baba meg ígéred ,hogy nem pasiztok be?
- Mii? Persze! De akkor ti meg nem szedtek fel semmi féle csajt ! Okés?
- Okés: mondták egyszerre Milánnal
- Hiányozni fogtok ! De megleszünk!
- Ti is nekünk!
Elmentek . Nem tudom ,hogy hogyan fogjuk kibírni de megoldjuk!

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now