9 hónappal később
Hát leéretségiztem. Kata békén hagyott minket. Szerintem bele törődött,hogy nemtud mit kezdeni ezzel az egésszel.
Eldöntöttem,hogy mi szeretnék lenni. Divat tervező. Így be is jelent kezdtem egy egyetemre 3 hónap és ott fogok tanulni.
Most tartok haza a bizonyítvány osztásról Lili - vel . Bencével jól el vagyunk viszont van egy jó hírem MEGKÉRTE A KEZEM elösször el se hittem! De aztán leesett és IGEN montam . Úgy terveztünk,hogy 2 hónap múlva lesz az esküvő. Lehet korai meg minden de nagyon szeretjük egymást és hát már 4 hónapja megkérte a kezem. Lilla és Milán szakítottak. Nagyon sokat veszekedtek az utóbbí időben és nem nagyon ment nekik jól már a kapcsolatunk. 2 év és végez Bence az egyetemen nekem még 5 év főleg úgy ,hogy még nem is kezdődött el . Bence egyetem után munkába áll ,hogy legyen pénze, egyetem után én is beállok dolgozni majd késöbb szeretnék gyereket .- Megjöttünk!
- Sziasztok! Hogy telt az utolsó nap ebben a tanévben ?
- Jól ! Kitűnő lettem volna ha a Történelem nem 4 lett volna hanem 5 - ös!
- Jaj majd belejösz a történelembe! Emma ? Neked milyen lett?
- Jó, kitűnő!
- Na az jó! És beszéltél már Bencével?
- Nem, még nem ! Miért ?
- Jah semmi ! Mindegy! Az esküvővel ,hogy álltok?
Ruha ? Megvan már?- Nem anya! Még nincs meg! Holnap szeretnék menni!
- Rendben elkísérünk! Lili te is jössz?
- Persze ! Kinem hagynám a nővérem esküvői ruha próbálását!
- Jó gyertek! Viszont Lilla is jön ! Már szóltam neki tegnap.
- Jól van kislányom!
Akkor négyen megyünk!- Anyaa! Nem vagyok már kislány!
- Jó, jó! Bocsánat!
- Na megyek felhívom Bencét.
- Rendben!
Gyorsan felmentem , átöltöztem és felhívtam Bencét.
- Szia baba. Hogy vagy?- Szia manó. Jól vagyok te? Kiválsztottad már az esküvői ruhát?
- Én is jól vagyok. Nem még nem. Holnap megyek. Lillával, Lilivel és anyával. Ti mit csináltok holnap?
- Baba nem késő ez? Hát holnap elmegyünk kávézni meg ilyenek aztán még meglátjuk ti ? A ruhán kívül!
- Hát lehet utána bemegyünk inni valamit, meg venni pár dolgot még. De nemtudom majd holnap meglátjuk.
- Na baba mennem kell mert Milán megint el akar menni ma már 3- szor mentünk el itthonról! Már megőrít! Csak nem úgy mint te.
- Jó okés menj csak. Te őrült ! Még jó! Mi lenne ha a fiúkat szeretnéd? Én akkor is szeretnélek ám!!
- Mii ? De hogy ! Én a lányokat szeretem de most már csak egyet! Na baba megyek, puszi szeretlek !
- Okés. Én is szeretlek! Vigyázatok magatokra ! Puszi Sziaa
Gyorsan elmentem fürdeni és néztem egy filmet. Majd lefeküdtem mert már 10 óra volt.
Reggel
Megint mint mindig a rémes rikácsolásra keltem. Az ébresztőmet kinyomva kikeltem az ágyból és elballagtam a fürdőbe. Megcsináltam a reggeli rutinom majd felvettem egy bordó fölső és egy fekete szaggatott farmer nadrágot.
Lementem és Lili és Réka is fent volt. Mind a ketten reggeliztek.- Jó reggelt!
- Jó reggelt!
- Jó reggelt!
- Mmmmh: hát igen Réka így köszön még. De legalább még nem beszél. Mi lesz amikor beszélni fog?!
- Kicsim nem lenne baj ha Réka is jönne ? Apádnak el kell mennie dolgozni mert behívták és elvileg sürgős.
- Nem dehogy ! Arra gondoltam ,hogy utána elmehetnénk inni valamit.
- Ez jó ötlet! De elösször reggeliztek meg addig felöltöztetem Rékát.
- Rendben!
3 órával később
- Anya! Megtaláltam az állom ruhám!
- Jaj drágám ez valami csodálatos ! Bence el fog ájulni tőled!
- Emma gyönyörű vagy! Milyen lesz a koszorús lányok ruhája?
- Köszönöm szépen! Ez a ruha az állom ruhám! Ezt utána kéne elrendezni nem? De akkor mindenkit meg kéne hívni aki koszorús lány lesz! És úgy eldönteni. Nem?
- De igazad van.
- Akkor ez a ruha lesz.
Esküvői ruhámAz esküvői ruha választása után elmentünk kiválasztani a koszorús lányok ruháját. Aki koszorús lány lett volna az ott volt: Lili , Lilla , Réka , Anya igen és ennyi.
Réka és anya szirmokat szór . Anya fogja Rékát Réka meg dobálja a szirmokat.
Koszorús lányok ruhája
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...