38 rész

2.1K 58 1
                                    

Milánon látszott ,hogy ivott de nem nagyon hatott meg. Hogyan lehet egy ekkora patkány? A barátnője magát okolja mert Emma kómában van ! Milán meg leisza magát mert azt hiszi,hogy az mindent megold! De nem fog semmit se megoldani! És nem hagyom ,hogy a húgom elvetesse a gyerekét és utána meg megbánja! Nem fogom hagyni!

- Na idefigyel Bence! Neked Happy az életed! De nekem nem! Van egy gyerekem érted? Egy gyerekem! Nem készültem fel még rá!

- Akkor kellett volna gondolkodni amikor megtörtént ! Az elött! És nem Happy az életem! Az a személy fekszik kórházban akit a legjobban szeretek! És ha nem lenne elég a húgom terhes egy baromtól!
És elszeretné vetetni! Amit nem szeretnék! Segítek felnevelni az a gyereket akit a húgom hasában növekszik! Nem érdekel ,hogy te mellette álsz vagy sem! Érted?

- Persze! Mert te vagy a főnök ugye?!

- Nem, rohatul nem én vagyok a főnök!..

Folytattam volna de Róbert hívott.

Szia Bence! Megtaláltad Milánt?

Szia Róbert ! Igen meg ! Részegen ! Menekül a problémák elöl!

Hol vagytok?

A parkban.

Rendben ! Oda megyünk.

Jó !

Na szia!

Helló

- Ki volt az?

- Az apád! Ide jönnek!

- Ó baszod! Na akkor csá!

- Nem mész sehova!

- Mi ? Ki vagy te!?

-. A legjobb haverod!

- Jah persze!

20 perc múlva már itt is voltak Róberték. Haza vitték Milánt, hogy letudjon nyugodni és épp ésszel tudjon gondolkodni.
Mi pedig vissza mentünk a kórházba.
A doktor mondta ,hogy 1-2 nap múlva felkéne ébrednie Emmának. Remélem fel is ébred.

3 hónappal később
Bence szemszöge

Emma 3 hónapja van kómában. Már nem nagyon bírom nélküle hiányzik a hangja az érintése. Lilla nem vetette el a babát , Milán megváltozott Lilla mellett ál csak idő kellett neki,hogy felfogja,hogy apa lesz. Lili megváltozott semmit se csinál csak a kórházban ül iskolába is megy de délután bejön a kórházba, itt tanul és itt is írja meg a háziját. Barátai otthagyták mert nem bírták nézni,hogy roncsá esik szét miközben Emma kómában van. Megint tartok a kórházba ,hogy tudjam ,hogy van Emma mikorra ébredhet fel. Niki megkért ,hogy ha bemegyek a kórházba akkor hozzem el mindig Lilit persze csak akkor ha nem rohanok sehova. Megígértem nekik ,hogy mindig elhozom.
Arra lettem figyelmes ,hogy csörög a telefonom. A kórházból hívtak fel is vettem.

Jó napot kívánok! Emma felkelt ! Betudna jönni?

Jó napot! Ez nagyszerű hír ! Természetesen!

Rendben köszönöm! A szülőket értesítettük!

Rendben köszönöm szépen !

Nagyon szívesen ! Viszhal

Viszhal

Annyira boldog vagyok ,hogy Emma felkelt !
Gyorsan elsétáltam Emma szobályához és bekopogtam.
Egy halk " szabad „ jött bentről válaszul így benyitottam.

- Szia Lili! Alszik?

- Szia! Igen. Nemrég aludt el. Ahogy kiment az orvos vissza aludt.

- Hogy vagy?

- Most már jobban.

- És a barátaid?

- Elkerülnek. Nem tudok mit kezdeni, de akinek nem tetszek így az menjen el mellőlem. Nem kell nekem!

- Értem . Sajnálom.

- Nem kell megszoktam 2 hónapja vagyok barátok nélkül . De legálább felkelt a nővérem ! És ez a lényeg! Nem én !

- Ez igaz! De te is lényeges vagy!

- Bence...

- Emma?

- Bence végére itt vagy! Annyira hiányoztatok!

- Te is manó!

- Meddig voltam kómában?

- 3 hónap

- Mi ? Lilla mi van Lillával?

- Nem vetette el a babát ! Nyugodj meg! Viszont én elvesztettem a barátaimat.

- Mi? Miért?

- Megváltoztam ! Suli után idejöttem itt írtam meg a házim, tanultam és minden nap 1 órát beszélgettem veled. Elmondtam ,hogy mi történt az nap és, hogy mennyire hiányoztál. A barátaimat meg elhanyagoltam így elhagytak. Azt mondták nem szeretnének egy magába zuhanós lány barátja lenni.

- Sajnálom Lili.

- Nem kell. Ilyen emberek ne legyenek a barátaim.

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now