Nem mondtak semmit gondolom nem hallották . Lillával sokat beszélgettünk.
- Jó oké értem ,hogy szereted de azért mégse kellet volna el küldenie! Méghozzá úgy ,hogy a barátnője vagy!
- Tudom de azért meg lehet érteni őket is! Azért ha az én jövőbeli autómat karcolnák össze akkor én is kiakadnék! De ha ő karcolná össze vagy te vagy bárki más a családból akkor se küldtem volna el! Mert én úgy tekintek rátok mintha a családom lennétek de azok is vagytok! A legrosszabbat tegnap nem is mondtam !
- Naaa de miért?! Mondjad már?
- Kistesóm lesz! Így is én vigyázok a Lilire és Milánra pedig 17 éves vagyok ! Most meg még egy kicsire is kell ! De mi lesz akkor ha én suliban vagyok ? Még 2 évet kell suliban lennem!
- Azta ezt nem gondoltam volna. Őszintén nem tudom mi lesz a sulival nem neked kéne vigyázni a testvéreidre! Milán felnőtt de neki ez az utolsó éve majd ő vigyáz rá talán ! Nem neked kéne Lilire és Milánra vigyáznod hanem Milánnak rátok ! Tudom ,hogy a barátom de ennyit azért meg tehetne!
- Tudom teljes mérték igazad van!
Annyit beszéltem Lillával ,hogy azt vettük észre ,hogy már este 8 óra van. Elmentünk fürödni , kaját csinálni, majd filmeztünk.3 hónap múlva
Hát ez is elérkezett. Vége a sulinak jövő évében már 12 leszek el sem hiszem.3 hónap 7 napja vagyunk együtt Bencével.
Ő most végzett a sulival de a szülei azt szeretnék ha nem maradna a városba hanem elmenne New York - ba.
Reggel felkeltem és felöltöztemÉs elindultam az évzáróra. Lilla és Bence már a kapuban várták minket mert ugyebár minden reggel 5 megyünk Lili, Lilla , Én, Bence és Milán. Mikor beértünk feloszlottunk Lili ment a földszinti utolsó terembe Lilla és Én mentünk a másodikra Bence és Milán pedig a harmadikra.
- Sziasztok! : köszöntünk egyszerre Lillával az egész osztálynak
- Sziasztok! : mondták vidáman
- Emma ? Felmegyünk a fiúkhoz? : kérdezte Lilla még csak most mentek el de már hiányzik neki Milán. Ez cuki.
- De még csak most hagytuk el őket!
- Tudom de naaa!
- Jó menjünk!
- Júj de jó!Lilla szemszöge
Annyira rossz ,hogy a fiúk elmennek tovább tanulni.
Emmának az fáj ,hogy anyáék Bencét New York- ba küldték. Nekem meg az ,hogy Milán is vele tart. Mondhatni nincs túl közel.
- Sziasztok fiúk!
- Sziasztok ennyire hiányoztunk? : kérdezte Bence Emmára nézve.
- Neki igen ! : mutatott rám
- Na szóval neked nem is hiányoztam ?
- De csak ...
- Mi az a csak? Nálad az mindig rosszat jelent! : mondta Bence én tudom mi a baj Emmának de ezt nem én szeretném Bencével megbeszélni. Emma azt mondta Bencének,hogy nem baj ha elmegy ha ez az álma és a szüleinknek is akkor ő megérti mert várni fog rà.
- Bence hazudtam neked ! Sajnálom! : mondta Emma majd kiment az osztályból.
- Lilla miben hazudott? Hallod? Mondjad már! Talált magának mást ? Lilla ? : kiabált velem Bence de az egész osztály minket nézett nem érdekelt. A kíváncsi szemek bele égtek a hátamba. Milán se értette mi van.
- Nem talált magának mást de nem én fogom elmondani ,hogy mi a baja nektek kell ezt megbeszélni négyszemközt!: majd mikor kimondtam rohantam Emma után megnyugtatni. Nagyon szereti Bencét de neki feladta a küzdelmet az idegrendszerre .Emma szemszöge
Berohantam Lili osztályába és kihívtam . Megmondtam neki,hogy ha bármit kérdeznek a fiúk,hogy mi a bajom nem mondja el nekik. Miután megmondtam neki berohantam a lány wc-be és lecsúsztam a csempén keresztül a földig. Feladták az idegrendszereim a szolgáltatás. Azon gondolkoztam az elmúlt 3 hónapban ,hogy mi lesz velem ha elmegy Bence mi lesz Lillával ha elmegy Milán ?
Lilla berohant a wc- be és jött mögötte Lili is . Mindent elmondtam,hogy mi a bajom és ,hogy feladtam. Nem tudom ezt magamban tartani majd megszólalt a csengő. Kimentünk az udvarra osztályon ként és felsorakoztunk.
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...