40 rész

2.2K 58 1
                                    

Ma van Lili meglepetés partyja. Anyáék elviszik süteményezni amíg mi elrendezzük az utolsó símításokat. Bence elmegy a tortáért Lilla ,Milán és én pedig felrakunk addig pár díszt Lilla rendezi az italokat nasikat mert nem lenne jó ha terhesen létrára másznak így én és Milán mászunk létrára.

Öt órára rendeztük a bulit.
Anyáék három órára viszik el Lilit a cukrászdába.
Milán elmondta nekem ,hogy Lillának a kezét ma fogja megkérni. Annyira örültem ,hogy ennyire jól kijönnek. Remélem,hogy senki se fog az utukba állni.

Gyorsan elröbült az a kettő óra. Már minden teljesen készen van. Úgy döntöttünk ,hogy ne legyen csupa fekete minden hanem legyen benne fehér is. Így fekete - fehér lett.

- Megjöttek! Kapcsoljátok le a villanyt!

- Anya! Miért takartátok el a szemem?

- Mindjárt megtudod!

- Meglepetés! Boldog születésnapot! : mondtuk egyszerre

- Úristen, köszönöm szépen!
De szép!

- Boldog ,boldog születésnapot kívánunk,hogy legyen még sok ilyen szép napod! Kívánj valamit!: énekeltünk együtt.

- Nah, mivel te vagy a szülinapos ezért te fogod felvágni a tortát illetve tiéd az első szelet!

Megettük a tortát és utána jött az ajándékozás.
Milanéktól parfümöt , pulcsit és egy nagy macit kapott. Igen 15 évesen ! Nagyon örült az összes ajándéknak.

És elérkezett a buli vége.
Milán letérdelt.

- Lilla, lennél a feleségem?

- Úristen, Igen!: sírta el magát Lilla is így már mindenki sír kivéve apát és Bencét ők tartották magukat. Viszont Milán nem tartotta magát. Mérhetetlenül boldog volt.
Nagyon szereti Lillát.

- Sok boldogságot! : mindenki sok boldogságot kívánt Milánnak és Lillának  Majd elkezdtünk összepakolni. Mire mindennel készen lettünk elmúlt tíz óra is.
Réka elaludt így Bence kivett egy pokrócot az autóból és ráterítettük Rékára. Anyáék haza indulta ,hogy larakhasság Rékát a saját ágyába majd Milanékkal mi is elindultunk.

Másnap

Milán szemszöge

Csöngetésre ébredtünk Lillával. Felkeltem majd megnéztem ki az. Egy dühös Katával találtam szembe magam.

- Kata ! Mit akarsz?!

- Neked is szia Milán! Mi az ,hogy elvetted Lillát?!

- Te ezt meg honnan tudod?!

- Megvannak a forrásaim!: mondta ,S közben egy elégedett vigyor jelent meg az arcán

- Remek! Akkor tarsd meg a forrásaid olyanokra amik nem velünk kapcsolatos! Oké?! Remek! Akkor Szia!

- Nem ! Nem úszátok meg olyan könnyen!

- Szia!

Majd rácsaptam az ajtót.
Egyáltalán honnan tudja ,hogy itt lakók és kitől tudta meg ,hogy megkértem Lilla kezét?!
A családom nem mondaná el neki! Úgyhogy valaki megfigyelt minket!

- Ki volt az?: batyogott le Lilla felöltözve az emeletről.

- Kata .

- Tessék? Mit keresett itt?! És honnan tudja ,hogy itt lakunk?

- Azt én se tudom! Rájött ,hogy megkértem a kezed! De ,hogy honnan azt nemtudom .

- De.... ez lehetetlen!

- Hát mégse!

Megreggeliztünk , feltöltöttem és elindultunk a dolgunkra. Vagyis bevásárolni , a babának meg ételeket is vennünk kellett.

Kb 3 órája mentünk el itthonról és most végeztünk. Vettünk sok baba ruhát meg ami még kell majd bevásaroltunk és jöttünk is haza.

Lilla ment előre ,hogy kinyissa az ajtót én meg vittem utána a cuccokat.
Persze ,hogy most romlott el egy hete a lift!

Egy sikítást hallottam majd egy hatalmas csatanást.

Lilla szemszöge

Mentem előre ,hogy kinyisam az ajtót. Milán meg hozzta utánam a dolgokat amiket vettünk.
Arra lettem figyelmes ,hogy Kata elém áll és meglök. Mire én elvesztem az egyensújam. Egy hangos sikoly kíséretében zuhantam le. Majd csak arra lettem figyelmes,hogy Milán kiabál a telefonba. Majd teljes képszakadás.



A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now