8 rész

6.1K 127 2
                                    

Miután megtudtam,hogy Bence miért csinálta ezt az egészet,nem tudtam elaludni. Csak forgolódtam és forgolódtam,majd elaludtam.

Reggel felkeltem felöltöztem és lementem kaját csinálni majd  meg ettem, hagytam Lilinek is. Nincs ma suli végre mert szombat van. Ezért úgy döntöttem, hogy megnézek egy filmet "Oscar" címűre jutott a választásom. Mikor ezzel végeztem kitakarítottam az egész házat az összes szobát. Nagy házunk van 4 vendég szoba 5 fürdő 1 nagy nappali, 1 konyha  4 rendes szoba amiben ugye mi alszunk ezzel elvoltam 4 órát majd meg éheztem és megnéztem mi van itthon összedobtam egy ki rakott krumplit. Amíg az sült zenét hallgattam Lili az egyik barátnőjénél van úgy hogy egyedül vagyok itthon. Végeztem a kajával majd úgy gondoltam meglátogatom Bencét. Útközben vettem egy kis ajándékot. Egy csokor virág ( tudom nem valami fiús de ezt találtam ki)meg egy csokit remélem ez is tetszeni fog neki. Oda értem a kórházhoz bementem és bekopogtam.
- Szia :mondtam halkan de magabiztosan nem biztos,hogy látni szeretne de most itt vagyok.
- Szia. Hogy hogy itt vagy? :Kérdezte.
- Megszerettelek volna nézni. Hogy vagy?
- Ahhoz képest ahogy voltam jól
Te?
- Az nem fontos,hogy én hogy vagyok. Hoztam ajándékot nem tudtam mit szerettél  volna de remélem tetszik.
- Köszi. Furi de tetszik.
- Akkor jó. Akkor én megyek is nem zavarok. Szia : mondtam majd elindultam az ajtó felé és egy székre leraktam mindent.
- Köszi,hogy bejöttél.
- Semmiség. Szia
- Szia : mondta picit szomorúan
Miután kijöttem megkérdeztem Lillát nem - e szeretne találkozni beszélget, vásárolni,hogy jobb kedvre derítsem és ne magát okolja. Azt mondta,hogy 30 perc és ott van a kedvenc kávézónkban. Mert ott beszéltünk meg egy találkozót.
- Szia. Na mit csináljunk először? : Kérdeztem tőle kíváncsian
- Szia. Igyunk meg egy kávét sütizzünk majd később a többi. Mit szólsz ? : Kérdezi. Eléggé vidám
- Nekem meg felel.: Mondtam majd kértünk kettő jeges kávét és kettő baunty sütit. Miután jót beszélgettünk, megittunk meg ettünk. Eldöntöttük,hogy először vásárolni megyünk.

Sziasztok tudom rövid lett de a közepéhez van sok ötletem ide az elejére is van egy pár. Remélem így is tetszett. Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now