35 rész

2.1K 58 4
                                    

Gyorsan eltelt az a 2 óra és már itt is ülünk a nőgyógyásznál és várjuk,hogy bejusson Lilla.

- Lilla Walker!

- Kitartást itt leszek kint jó?!

- Jó!
Jó napot!
1 teljes órán át vártam ,hogy Lilla kijöjőn . És végre kijött. Lehetett olvasni ,hogy mi történt bent. Nagyon sajnáltam de tudtam,hogy mindenben segítenem kell neki!

- Ne is mondj semmi. Látszik az arcodon!

- Hogyan mondom el Milánnak? Kifog dobni!

- Dehogy dob! De már kitaláltam úgyhogy menjünk ! Elhoztam tőletek a tesztet de hoztál képet?

- Igen hoztam képet! Nagyon cuki ,de..

- Nincs DE! Lilla a gyereked ! Eszedbe se jusson ,hogy elvetetted megértetted?!

- Igen!

- Segítek mindenben! De nem fogom végig nézni ,hogy életed legnagyobb hibályát követed el! Amikor meg már nem lehet semmit se csinálni nem lehet visszafordítani, öszetörsz!
Ez így nem jó! Neked se lenne jó se Milánnak ,hogy volt egy gyereke de nem is tudott volna róla! Nem fogom hagyni ,hogy tönkre tedd a saját életed!

- Miért akkor te mit csináltál amikor férjhez mentél!? Ha? Nem elbasztad az életed?!

- Mi? Nem képzeld nem elbasztam az életem mert olyanhoz mentem hozzá akit szeretek és ő is szeret!

- Sajnálom.

- Semmi baj! Megértem ,hogy most rossz helyzetben vagy és nem tudod ,hogy mit csinálj de nem ez a megoldás,hogy hátba szúrd a másikat! Elmegyünk egy ruha boltba és veszünk egy baba ruhát. Jó?

- Jó! És mégegyszer sajnálom!

- Semmi gond! Na gyere menjünk!

- Rendben.

Tíz perc alatt oda is értünk a plázába és bementünk egy baba boltba. Vettünk egy fehér kicsi ruhát és egy kicsike zoknit. Majd kigizettük és beültünk a kocsiba.

- És most?

- Adok egy papírt, és a baba nevében írsz egy kis levelet . Addig amíg te azt írod én vissza szaladok az írószer boltba és veszek egy borítékot és egy kis pecsétes készletet is de ha lehet csak egy kicsi és természetesen cuki pecsétet.

- Jó. De mit írjak?

- Nem tudom ! Éld bele magad és a pici nevében írj!

- Rendben!

- Na mindgyárt jövök!

- Okés.

Lilla szemszöge

El se hiszem ,hogy 19 évesen terhes vagyok vagyis anya leszek! Csak azt nem tudom ,hogy hogyan fog reagálni erre Milán ?!
Emma nagyon kedves és megértő is nagyon sokat segített eddig is de amit ma tett az nagyon jól esett! Segít Milánnal tudatni ,hogy van egy gyermeke. Tudom ,hogy Emma mindig mellettem fog állni.
De azért egy kicsit mégis tartok az egészről nem vagyok felkészülve arra ,hogy babakocsit tologassak 19 évesen!
Gyorsan elkezdtem írni egy levelet a pici nevében.

Kedves leendőbeli apa

Anya hasában növekszem már 2 hete. Nagyon sok rosszul létet okoztam anyának de remélem nem fájt neki.
Remélem nem haragszol anyára ,hogy Bene vagyok a hasában. Nem ő tehet róla.
Nagyon szeretemném ha láthatnálak. De még nem lehet. Kérlek ne bánsd meg anyát amiért a hasában növekszem.
Puszi picúr.

Pont befejeztem mikor vissza ült mellém a kocsiba Emma. Nem írtam túl hosszút mert nem tudtam mit írjak még le.

- Na hogy sikerült?

- Jól készen van!

- Akkor jó! Hoztam borítékot és egy pecsétet amin szevecske van remélem jó lesz.

- Tökéletes köszi.

- Semmiség!

Emma szemszöge

Nagyon sokat kerestem az írószer boltot de végre megtaláltam így vettem egy borítékot és egy szívecskés pecsétet.
Gyorsan kifordultam a parkolóból és Lilláék felé kanyarodtam. Mikor oda értünk Lilla kinyitotta az ajtót én meg bevittem a táskákat. Lilla bevitte a táskáját a szobába majd vissza jött. Gyorsan becsomagoltuk a kicsi ruhát és a kis cipellőt majd bele rajtuk az ultrahang képet a kis levélkét amit Lilla írt és a tesztet is amit itthon csinált. Mikor készen lettünk nekem el kellett sajnos mennem így útnak indultam anyáékhoz. Megígértem nekik,hogy ma náluk ebédelek így oda mentem még csak 11 óra volt  ahhoz képest ,hogy 6 órakor csörgött a telefonom és egy zokogó Lilla volt a vonal másik végén gyorsan eltelt az idő.
Egy kicsit hosszabb utazás után megérkeztem anyáékhoz így bementem.

- Sziasztok!

- Emmaaa. : futott oda hozzám Réka

- Szia Emma! : köszönt boldogan Lili

- Szia kislányom ,hogy vagy?!: jött ki a konyhából anya

- Szia Emma. Hogy vagy lányom rég láttunk!?: köszönt apa

- Jól. Vagyok köszönöm szépen. Ti, hogy vagytok? Igen tudom sokszor kapunk sok tanulni valót amit néha éjjel is tanulnom kell szóval nincs sok idő csak hétvégéken egy nap maximum.

- Hát igen ! Ilyen az egyetem ! Mi is jól vagyunk Réka elkezdett járni, Lilivel nehezebben bírunk mert ugye kamaszodik. Így nem könnyű! És hát téged és Milánt is ritkán látjuk!

- Hát igen ilyen ez!

- Lili ! Mutasd meg Emmának a szobád milyenre festeted át amíg nem voltunk itthon!

- Hogy micsoda? Lili!?

- Gyere megmutatom ,nagyon jó lett! Esküszöm!: húzott fel az emeletre Lili. Hát eléggé ledöbentem kettő darab szürke fal és kettő darab fehér fal. Fehér bútorok . Sok kép a falon néhány poszter is felbukkan egykét helyen. Látszik ,hogy a húgom kezd felnőni! Az egyszer biztos
- Na hogy tetszik?

- Hát Lili... őszintén látszik ,hogy kamaszodsz de ennyire ? Én nem voltam ennyire lázadó az egyszer biztos! De szép megy a mostani fekete - szürke - fehér stílusodhoz az egyszer biztos.

- Szerintem is de gyere le mert elvileg mindjárt ebéd!

- Rendben megyek! És ,hogy állsz a fiúk terén?

- Hát ... Van egy aki tetszik de nem foglalkozik velem! Mindha egy szellem lennék !  Fel se figyel rám!

- Jaj.. ez ismerős tudod még mielőtt összejöttem volna Bencével úgy voltam vele mintha nem figyelnek fel rám! Emlékszel?

- Igen, emlékszem!

Megebédeltünk majd  elvonultunk a nappaliba beszélgetni. De egy telefon csörgés megváltoztatott mindent onnantól....

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now