36 rész

2.2K 59 7
                                    

Lilla hívott. Felvettem.

- Emma ! Haza jött Milán megnézte a dobozt de nem örült neki aztán beszállt a kocsijába és elhajtott! : zokogott Lilla a telefonban. Ezt nem hiszem el ,hogyan lehet egy ilyen tuskó bátyám?

- Semmi baj Lilla nyugodj meg máris indulok ! Ne csinálj semmi ! Hallod?

- Igen hallom! De siess kérlek!

- Jó sietek Szia!
El kell mennem!

- De miért Emma nem rég jöttél!?

- Mert van egy bátyám aki egy rohadt tuskó! Azért! Lilla terhes erre ő elmenekül mérgesen beül az autójába és elhalt a szemétláda!

- Lilla terhes?

- Jézusom !

- Igen és ma derült ki de a hülye bátyám semmi sem fogott fel az egészből! Mennem kell majd még jövők valamikor! Jah és ha idejön a bátyám üzenem neki ,hogy ne jöjjön a közelembe se Lilla közelébe és a pici közelébe se! Sziasztok!

- Átadjuk! Vigyáz az utón szia!

- Rendben!

Egyszerűen fortam a dühtől! Hogy lehet ilyen a saját bátyám? Akivel felnőttem és én gondoztam igen én pedig kisebb vagyok nála. És amíg anyáék üzleti úton voltak én láttam el Lilit és Milánt is és ezt csinálja a barátnőjével és a testvérével is ?! Annyira el voltam a go dolataimba ,hogy átmentem egy piros lámpán és csak azt vettem észre ,hogy egy kamilyon belém csapódik és a szélvédő kitörik. Majd lecsukódnak a szemeim.

Bence szemszöge

A munkahelyemen rohadok már 5 órája  és nagyon unom . Elkezd csörögni a telefonom ezért felveszem .

- Jó napot kívánok ! Ön Bence Walker?

- Jó napot ! Igen én vagyok az miben segíthetek?

- Uram sajnálattal közlöm ,hogy a feleségét éppen műtik! Autó balesete volt. Betudna fáradni?: itt összeomlott bennem valami ha Emma nem éli túl akkor nemtudom mit csinálok egyszerűen ,hogyan lehetett balesete? - Uram itt van?

- Elnézését kérem ! Mi a neve a hölgynek?

- Emma Parker ! Ön a férje igaz?

- Igen sajna én!

- Betudna fáradni?

- Persze ! Máris indulok!

- Rendben köszönöm ! Viszhal

- Viszhal!
Ezt nem hiszem el. A feleségem a műtőben kitudja ,hogy túl éli- e ?!
Értesítenem kell a többieket is!

- Halló Bence?

- Szia Róbert ! Őöő eltudnátok jönni a kórházba ?

- Miért? Mitörtént?

- Emma a műtőben van! Autó balesete volt épp én is a kórházba tartok! Feltudnátok hívni Milánt?

- Jézusom! Mondtuk neki ,hogy vigyázok de űgy látszik nem hallgatott ránk! Ha fel is ébred nem szeretné látni Milánt az biztos ! Máris indulunk ! Köszönjük, hogy értesítettél minket!

- Szívesen ! Siesettek!

- Rendben szia!

- Szia!

Miért nem szeretné látni Emma Milánt? Mi történt köztük ? Mindegy ezzel késöbb is tudok foglalkozni! Most az a lényeg ,hogy Ne veszítsem el Emmát ! Csak ez a lényeg!

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now