30 rész

2.4K 62 1
                                    

2 nappal késöbb

2 nap telt el. Minden nap kapok ételt és italt is! Mindig egy fiú hoz nekem ételt de azt mondta ,hogy nem mondhatja el a nevét mert megtiltották!

- Szia Csajszi! Hogy vagy?

- Szia! Ahhoz képest ,hogy már 2 napja be vagyok ide zárva! Jól.
Milyen nap van?

- Vasárnap ! Miért? Hoztam reggelit!

- Mi? Már vasárnap ? Csak úgy! Hogy tudjam mikor milyen borzalmas napon vagyok túl! Köszi!

- Jah! Bocsi de nemtudok segíteni kiszabadulni mert akkor megölnek mind a kettőnket!

- Tudom! De kérlek segít!

- Nem lehet! Egyél! A tányérért vissza jövök !

- Jó!
Kereshetnek már engem ? Vagy senki se vette még észre! De anyáéknak észre kellett volna vennie! Nem mentem haza pénteken akkor már észre kellett volna venni! Nem adtam életjelet se! Olyan érzésem van ,hogy nem mostanában fogok innen kijutni az biztos!
Minden nap ugyan azt csinálom a falba vések! Nem unom de nem is a legjobb elfoglaltság ! Az biztos!  Lillának féltünk ,hogy nem veszem fel a telefont? És aggódik értem?

Lilla szemszöge

Már nemtudom mennyiszer hívtam Emmát de nem veszi fel ! Úgy döntöttem, hogy elmegyek hozzájuk! Felvettem egy bordó toppot és egy fekete nadrágot meg a vans - emet és el is indultam. Kb 5 perc séta után meg is érkeztem! Kopogtam majd szinte azzonnal nyílt az ajtó! Mintha várták volna valakinek az érkezését!?

- Ó Lilla ! Csak te vagy az? Emma?

- Kijött anya ? Megjött Emma?: kiabált ki Lili a konyhából majd szinte pár másodperc alatt ott is lett az anya mellett.

- Sziasztok ! Hol van Emma?

- Azt hittük nálad aludt!

- Nem én péntek óta nem találkoztam vele! De ha nincs itthon és nálunk sem hol lehet!?

- Nem tudomjuk! Felhívtam Milánt ,hogy nem - e tud róla valamit de nem ! Bence se tudott semmit, azt várjuk péntek óta ,hogy haza jöjjön! Semmilyen életjelet nem ad magáról!

- Akkor most mit csináljunk? Hívjuk a rendőrséget?

- Szerintem az jó lenne ! Mert eddig ugye azt hittük ,hogy nálatok van!

- Nem nincs! De akkor hívjuk fel őket!: hol lehet Emma? Miért ment el?

- Halló Rendőrség ? Beszeretném  jelenteni a lányom eltünését!
Pénteken tünt el és 17 éves ....
Nem még soha nem csinált ilyen!.... Már megkérdeztük de senki se tudja ,hogy hol lehet ! ....
Rendben akkor bemegyünk! Köszönöm szépen viszont hallásra!

Azt mondták ,hogy menjünk be !
Lilla? Tudsz vigyázni a picikre amíg bemegyünk a rendőrséggre?

- Persze menjetek csak ! Vigyázok rájuk !

- Köszönjük ! Sietünk ahogy csak tudunk!

- Semmiség ! Rendben! Sziasztok

- Sziasztok jók legyetek!

- Lilla ? Emmának ugye nincs nagy baja?

- Igen? Nemtudom reméljük nincs semmi baja!

- Remélem!

Sziasztok tudom megint rövid lett😔. Nem vagyok jó állapotban ! Bocsi! Remélem, hogy a kövi rész hosszabb lesz ! Megpróbálom hosszabbra írni ! Addig is puszi❤️

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now