Míg én sütöttem a tojást addig Lilla vágta fel a zöldségeket.
Majd mind a ketten egymásra néztünk.Lilla szemszöge
Reggel miközben vágtam a zöldségeket az jutott eszembe. Mi lehet Katával? Nem hallottam ,hogy szakított Milán Katával. Mikor végeztem a zöldség vágással meg éreztem a derekamon kettő kezet és magához húzott az a két kéz. Nem vártam semmire se megcsókoltam és meg is kérdeztem a Katás dolgot Milántól.
- Baba? Mi van közted és Kata között? : Kérdeztem Milánt aki félrenyelte a vizet.
- Ő.. szakítottunk!: mondja hát ez nem volt valami meggyőző.
- Biztos?
- Persze!
- Oké! Emma gyere fel a szobádba létszíves !
- Oké! De miért?
- Mert szeretnék kérdezni valamit!
- Jó,jó!
Mikor felértünk megkérdeztem Emmát,hogy mi van Kata és Milán közt.
- Figyi!2 napja szakítottak! Biztos ,hogy már nincs köztük semmi. Nyugodj meg!
- És mi van ha csak kihasznál?: Na itt már nem voltam semmibe se biztos. A szemem könnybe lábad mert a régi barátom is azt mondta,hogy szakítottak a volt barátnőjével de nem megcsalt vele. Nem szeretném ha megint Emma kaparna fel a földről. Mert annyira szétesek.
- Nyugi biztos,hogy nincsenek együtt de most menjünk vissza oké ? : Kérdezte és megölelt,hogy nyugodjak meg.
- Oké ! : Majd jó szorosan megöleltem amit viszonzott is.
Miután lementünk befejeztük a reggeli gyártás és mindenki leült enni. Én, Emma egymás mellet ültünk Emma másik oldalán Bence ült mellettem Milán Bence mellett a másik oldalon Lili Milán mellett pedig Léna Lili legjobb barátnője. Miután befejeztük segítettem Emmának elpakolni,mosogatni. Lili én Léna felmentek a szobába, Milán és Bence Xbox- tak. Miután mindennel készen lettünk elmentünk bevásárolni Emmával. Sokat beszélgettünk a Katás és még sok más dologról. Pl: suli( ami holnap lesz és Matek témazáró dolgozat írunk Remek), fiúk, lányok, mit vegyünk még , mikor menjünk vásárolni, hát ilyenekről. Miután haza értünk kipakoltunk és elraktuk a cuccokat amiket vettünk. Majd főztünk ebédet. Gyorsan megtettük és mentünk fel, Emma a saját szobájába én meg Milán szobályába.Emma szemszöge
Nagyon sokat gondolkodtam a Katás ügyen de nem jutottam semmire se. Meg beszéltem Katával egy találkozót még ma. 15:00 kor találkozunk most pedig 13:30 van van még 1 órám van elindulni addig is ráérek,úgyhogy kicsit beszélgetek Bencével meg zenét hallgatunk aztán készülődök. Gyorsan el telet ez az 1 óra .
- Akkor majd jövök! Sziasztok!
- Szia !: Mondták egyszerre a többiek. Mikor oda értem megláttam Katát és odamentem.
- Szia.
- Szia. Hogy,hogy felhívtál?
- Hát figyi! Te még együtt vagy Milánnal ? Tudom nem rám tartozik de tudnom kell!
- Persze ez természetes,hogy tudni szeretnéd de már 3 napja nem vagyunk együtt azt mondta mást szeret. Én elfogadtam de még mindig szeretem.
- Ó hát ezt nem mondta nekem. Köszi,hogy elmondtad.
- Semmiség. Pedig neked kellet volna elmondani a nem a haverjának a Bencének!
- Elmondta Bencének ? Én erről nem tudok.
- Pedig elmondta ő volt az első akinek elmondta. Na de nekem rohannom kell mert még tanulnom kell Bocsi Szia!
- Ja persze köszi még egyszer Szia!
El sem hiszem,hogy nem mondta el Milán se meg Bence se. Mikor haza értem rohantam át Milán szobájába mert tudtam ,hogy itt van még Lilla .
- Lilla azonnal jönnöd kell most!
- De mi a baj Emma? : Kérdezte Milán.
- Az nem rád tartozik! Lilla gyere!
- Oké megyek!: válaszolta Lilla és már meg is indult
- Na mondjad mi volt ilyen sürgős!
- Na elmentem találkozni Katával és mondta,hogy már 3 napja szakítottak és még azt is mondta ,hogy ő még mindig szerelmes Milánba és,hogy Bence volt az első akinek ezt elmondta.
- Szóval ha jól értem akkor te szó nélkül találkoztál Katával?
- Igen de nem ez a lényeg hanem az ,hogy szakítottak! Úgyhogy nyugi!
- Jó oké köszi! : majd jó szorosan átölelte én meg vissza. Lilla úgy döntött,hogy haza megy. Bence velem ment el ő ugye haza én meg Katához.Sziasztok remélem tetszett. Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...