Reggel arra keltem,hogy valaki becsapta a bejárati ajtót. Nehezen felkeltem felöltöztem arcot, fogat,mostam és lementem a konyhába. Nem annyira érdekelt,hogy ki csapata be az ajtót,megcsináltam a reggeliket,tízóraikat és felébresztettem a többieket.
De csak Lilit tudtam mert kiderült amikor beléptem Milán szobájába,hogy ő nincs itthon gondolom ő csapata be az ajtó,de nem tudom miért.Na mindegy, Lili felöltözött,lejött elrakta a cuccait és indultunk is.
Suliban nem volt semmi.Hazaértünk és Milán ott ült a nappaliban. Amit meglátott minket oda jött és meg ölelt minket. Mi ütött belé? Soha nem ölel meg minket SOHA.
- Sziasztok! : Mondta
- Szia ! : Köszöntünk egy szerre Lilivel
- Mi történt veled ? Mi volt az a reggeli kirohanásod ? Miért nem jöttél suliba ? : Bombáztam a kérdésekkel
- Bence kórházban van éjjel kárt tett magában. Azért rohantam ki reggel. Sajnálom ha felébresztelek titeket de akkor értesültem : amint ki ejtette ezeket szét törtem. Nem tudtam elhinni látni akartam Bencét.
- Micsoda? Vigyék minket oda most! : Parancsoltam Milánnak
- Rendben! Akkor menjünkBeértünk a kórházba ott álltam az ajtó előtt. Fent volt Bence az út közben elmondta Milán,hogy mi történt leitta magát és fel is vágta az ereit. Amint ezt meghallottam elkezdtem sírni. Bence szülei kijöttek és azt mondták bemehetünk be szerettem volna menni egyedül. Milán azt mondta,hogy menjek be nyugodtan ezért bementem. Ami ott bent fogadott összeszorított a a szívem.
Bence szemszöge
Bementem a szobába majd úgy döntöttem,hogy elmegyek egy buliba felöltöztem és elmentem. Teljesen leittam magam utána úgy döntöttem haza megyek.
Otthon bementem a fürdőbe és elővettem egy pengét elkezdtem magam vagdosni utána annyira emlékszem,hogy már a kórházban vagyok. Az orvos bejött megvizsgált majd mikor kiment bejöttek a szüleim is kb. 30 perc beszélgetés után kimentek. Bejött az az ember akit most nem szerettem volna látni,nem szeretem volna a félelmet látni a szemében.
- Szia : mondtam halkan
- Szia. Miért csináltad ezt magaddal mire volt ez jó? : Kérdezte sírva.
- Sajnálom de én szeretlek. Nem szeretném tönkre tenni az életed lészives menj most ki.
- Én is. Szia : mondta és kiment " én is " csak ez ment a fejemben " én is".
Láttam,hogy megfogja Lili kezét és sírva kifut a kórházbólEmma szemszöge
- Szia:mondta halkan olyan sok dolog lepörgött előttem.
- Szia. Miért csináltad ezt magaddal mire volt ez jó?: Mondtam már teljesen sírva. Nem bírtam tovább bent tartani
- Sajnálom de én szeretlek. Nem szeretném tönkre tenni az életed lészives menj most ki.: Amikor ezeket ki mondta földbe gyökerezett a lábam nem bírtam meg mozdulni most tényleg azt mondta,hogy szeret.
- Én is. Szia :mondtam majd kimentem ezt szerintem nem hallotta.
Kimentem Milán átölelt majd megfogtam Lili kezét és kirohantam a kórházból sírva nem is sírva hanem zokogva.
Kifele menet bele botlottak a legjobb barátnőmbe ő is zokogott éppen ment volna be a kórházba de egy mást ölelgettük és úgy sírtunk. Lili meg csak nézte ő is nagyon szomorú volt de ő nem sírt. .......Sziasztok remélem tetszett. Hamarosan jön a kövi rész addig is vigyázzatok magatokra Puszi ♥️
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...