3 évvel később
Lili szemszögébőlMa vagyunk Kornélal 3 évesek. Nagyon szeretjük egymást , mindig ott vagyunk egymásnak ha kell. 1 hete lettem 18 éves így már nagykorú vagyok. Réka mostmár eléggé szaladgál és nagyon eleven is. Nagyon megkell fontolni ,hogy mit mondasz ki a szádon mert az megjegyzi és elrakktározza majd amikor jónak látja előveszi. Kornél is így járt, mondott valamit azt pedig megjegyezte Réka és vissza mondta.
Emmáéknak megszületett Kevin ,aki már 3 hónapos kisfiú. Emma és Bence nagyon örültek ,hogy végre összejött nekik. Enikő most lett 3 éves Lilla és Milán nem nagyon bírnak vele mert már túl eleven ,így sokszor vagy én vagy Emmáék vigyáznak rá.
- Szerintem ezt toljuk jobbra ezt pedig balra.: mondtam Emmának. Vettünk nekem egy íróasztalt csak ,hogy az íróasztalt ahova szeretném tenni oda nem jó mert ott van egy puff
- Biztos?: kérdezi Emma
- Igen , biztos.
- Oké
- Hogy van Kevin?: kérdezem
- Jól megvan. Eleven! De mit is vártunk egy 3 hónapos kisfiútól?
- Hát nem is tudom. És beszéltél valamikor Milánékkal?
- Nem. Miért? Bence beszélt velük Hétfőn azóta nem.
- Jah ,mert nem veszi fel a telefon se Milán se Lilla.
- Hát tudod azért mert ott van Enikő ami eléggé elveszi a figyelmüket. Így nem jut nekik idő arra ,hogy beszélgessenek. Bence is nagy nehezen érte el őket. Milán már munkában volt és már csak úgy érte el őket.
- Értem , Rékával se valami könnyű.
- Elhiszem, de főleg úgy ,hogy nagyon sokat vigyázol rá . Halottam anya visszatért a munkahelyére,hosszú kihagyás után.
- Igen . Nem nagyon örülök neki mert akkor nekem kell vigyázni Rékára.
- Elhiszem, de majd jövök ha tudok és segítek neked. Csak nekem se lesz mindig időm Kevin mellett.
- Tudom és köszi
- Nah, akkor kell még valami?
- Nem ,köszi.
- Oké, akkor megnézem ,hogy Kevin felébredt e már
- JóMiután Emma kiment addig elkezdtem felrakosgatni a dolgokat az íróasztalra majd azonnal a helyére is helyeztem.
Ez egy 10 perces “munka„ volt. Úgy döntöttem,hogy lemegyek egy narancsléért.
Emma a nappaliban ült Kevinnel a kezében és énekelt neki. Hangtalanul gyorsan átsurrantam az előtérből a konyhába és kivettem a narancslét a hűtőből, kivettem a szekrényből kettő poharat majd töltöttem mindegyikbe narancslét. Miután Emma visszajött most már nem volt a kezében Kevin.- Visszaaludt: mondta
- Ez a tiéd : toltam elé az egyik poharat amiben ott volt a narancslé.
- Köszi . Mi van Kornélal ? Rég láttam: hát igen eléggé régen mert mostanában ugyebár nem nagyon jön hozzánk hanem inkább én megyek hozzájuk,hogy ne zavarjam anyáékat.
- Megvan. Hát igen , mostanában inkább én megyek hozzá. De így szoktuk meg.
- Tudod jól,hogy ha te boldog vagy akkor én is az vagyok ,viszont! Ne hanyagold el a tanulást úgy mint amikor 1 éves lett a kapcsolatotok! Nem szeretnék és szerintem senki se szeretne a családban 6 egyest látni egy héten az ellenőrzőben!: hát igen sokat rontottam az átlagomban akkoriban mert nagyon elvakított az 1évesek lettünk de jó. De aztán már nem vakított el amikor 2 évesek lettünk.Nagyon sok hibát elkövettünk abban az időben mert sok ember nem tudta elfogadni ,hogy Kornél engem választott és nem mást. Eléggé féltékeny voltam amikor Kornél másokat kísért haza ( persze lányokat ) mert ,hogy a közel laknak hozzájuk így együtt mennek haza. Vagy amikor ültünk a kávézóban és ittuk az innivalónkat majd egy random lány Kornélra köszön és leül mellénk. Majd elkezdenek beszélgetni. Azért ez nagyon sok volt és egy kicsit flegmáztam majd cirkuszóltam. De ezek a dolgok csak megerősítették a kapcsolatunkat és mostmár ha valmelyikőnkhöz oda jön egy olyan ember akit a másik nem ismer bemutatjuk egymásnak.
Kornél 4 utcányival lejjebb lakik mint mi. Ugyan olyan mint mi,mert ő is gazdag családból származik viszont a családi helyzete annál rosszabb.
Az apja sokszor iszik és nem dolgozik, viszont az anya valami tünemény. Annyira kedves, az első pillantásra nagyon szimpatikus voltam neki és még azt is bevallotta ,hogy neki is én. Viszont elmondta ,hogy én vagyok a kedvence Kornél régi barátnői közül.Sziasztok. Meghoztam a 2 évad 1 részét. Remélem tetszett,ha igen akkor azt kommentben jelezétek és hozom a következőt. Tudom ,hogy későn kerül fel de az van ,hogy nagyon sokat kell tanulni. Most lettem 7 osztályos így van új tantárgy is.
Remélem jól vagytok.
Vigyázzatok magatokra!
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...