2/3

2K 48 0
                                    

Emma szemszögéből

Beraktam Kevint a kocsiba majd elköszöntem anyáéktól és elindultunk haza. Bence még nincs otthon egy olyan 2-3 óra múlva jön haza.
Egy közös céget viszünk, méghozzá egy lakberendezős céget viszünk  ketten .
Lillával egy ideje nem találkoztam mert ő nekik ott van Enkő akivel mostanában sok gond akadt . De még csak 3 éves. Milán sokszor mondogatja  ,hogy milyen jó lesz a mikor már 18 éves lesz . Hát én nem így gondolom ,hogy elköltözzön Kevin.
Mi még bőven ráérünk ilyennel foglalkozni mivel Kevin még csak
3 -rom hónapos . Bencével nem szeretnénk ha nagyon gyorsan elteljenek ezek az évek. Egy szülő akkor boldog a legjobban ha maga mellett láthatja a gyermekét és ha a gyereke is boldog .

Kivettem a kocsiból Kevint majd bevittem a házba. Kiszedtem még a maradék cuccokat is és lezártam a kocsit. Egy szép tágas házban lakunk. Olyan házat szerettünk volna ami nem kicsit de nem is nagy. Vagyis ha felnő Kevin még akkor is tökéletesen eltudjunk férni. Van 3 db vendég szoba egy hálószoba és 4 fürdőszoba, konyha ,nappali ,előszoba és egy étkező, konyha is.  Az egyik vendég szobából alakítottuk ki Kevinnek a saját kis búvóhelyét, és lakó helyét is. A hálószobának és Kevinnek is van gardróbja és saját fürdője.

Gyorsan levetkőztettem Kevint majd beraktam a székébe és adtam egy játékot a kezébe. Amíg kipakolok addig ellesz. Elindultam a konyhába majd elkezdtem kipakolni a dolgokat majd azzonnal a helyére is raktam.
Egy 10 perc alatt ki is pakoltam majd megnéztem Kevint aki idő közben elaludt,ezért beraktam a kis ágyába.

A  nappaliban is van egy kis ágya azért ,hogy ne keljen folyton ha elalszik lent a nappaliban akkor ne keljen mindig felhurcolni az emeletre. Mivel már eléggé nehéz . Így már 3 hónaposan kezd nehéz lenni ami nem túl jó mert már nem tudjuk Bencével olyan sokáíg tartani mint például 1 hónapos korában.

Elkezdtem főzni a vacsorát mert hamarosan jön haza Bence. Most egy gyors ételt szerettem volna elkészíteni mert nincs túl sok kedvem most valami nehéz kaját csinálni. Így csak maradtam a Sűlt hús , krumplival. Hát igen ennél egyszerűbbet nem találtam .
Ezt csak berakom a sütőbe aztán majd később fogok rá nézni.
Amíg Kevin alszik úgy gondoltam ,hogy kitakarítok meg rendetrakok igaz nem voltunk sokat ma itthon de egy takarítás és egy rendrakás sosem árt.

Mire Bence hazaért addigra már Kevin is felébredt így Bence Kevinnel játszott amíg én elkezdtem a szobákat takarítani.
Mikor kész lettem a szobák takarításával lementem Bencéhez és Kevinhez.

- Nah, mit játszotok? : kérdeztem
- Könyvet nézegetünk: válaszolta Bence majd felállt és megcsókolt.
Mióta megszületett Kevin azóta sokkal jobb lett a kapcsolatunk Bencével.
Az a 9 hónapban volt jó és rossz is.  
Sokszor még mindig csodálkozom ,hogy hogyan bírt ki engem Bence.
- Az jó. Megyek megnézem a kaját:mondtam majd elindultam a konyhába.

Kész a kaja : mondtam mikor kimentem a konyhából.
- Megyünk
Majd felált Bence és felvette Kevint is majd így indultak el felém. Olyan jó látni ,hogy Bence így szereti Kevint.
- Szedsz magadnak amíg megetetem Kevint?
- Persze ,de megvárlak titeket.
- Rendben
Mondtam majd el is indultam fel a szobába.
Gyorsan megettetten Kevint majd visszamnetünk a konyhába. Beraktam a székbe ,hogy addig ellegyen amíg eszünk.

- Milyen volt a napod?
- Nehéz, de szerintem tudod ,hogy milyen. Minden nap ugyan olyan pörgős . Nektek milyen volt? : hát igen . Ezt nem említettem de Bence nyitott egy irodát ami eléggé beindult és sok munka van vele. Igazság szerint én is ott dolgozók és ugyan úgy főnök vagyok csak én vagyok a második főnök. De mivel itt van Kevin ezért most nem dolgozok.
- Hát vettem egy két karácsonyi ajándékot addig Kevin anyáéknál volt amíg elmentem. Beis vásároltam de nem volt pörgős napunk. Kevin biztos ,hogy élvezte
- Hát az biztos ,neki van a legkönnyebb dolga. Nagyon finom volt köszönöm.

Vacsora után megfürdettük Kevint majd leraktuk aludni.

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now