Miután Lilla bement a kórházba én és Lili elindultunk haza. Miután hazaértünk felhívtak a szüleink,hogy csak 1 hét múlva
tudnak csak haza jönni. Remek pedig nagyon hiányoznak már.
Bekapcsoltam a laptopom és benyomtam a 6ix9ine számokat, elkezdtem rajzolni, szeretek rajzolni szeretem magamból kirajzolni az érzéseket ez most se volt máshogy. Miután rajzoltam vagy 2 órát meg éheztem. Lementem és készítettem csirkét rizzsel és zöldségekkel. Lehívtam Lilit és meg ettünk hagytunk Milánnak is. Még mindig az az egy szó ment a fejembe amit Bence mondott nekem. "Szeretlek" ez az egy szó megy a fejembe mióta haza jöttünk. Nagyon fáj,hogy így kellet látnom őt. Megint felmentem a szobámba és most megcsináltam a házit meg tanultam is mire mindennel végeztem este 8 óra lett. Elmentem zuhanyozni majd Lili is Milán még mindig nem jött haza. Befeküdtem az ágyamba és 1 órát telefonoztam közbe ráírtam Milánra és Lillára is.Emma 💛: Szia mikor jössz haza?? Kérlek válaszolj.
Milán💚: Szia majd ha nem tudnád a legjobb barátom kórházba van és sírt miután kimentél igen sírt ami nála rohadt ritka. Mit mondtál /mondott amitől sírtatok??
Emma 💛: Tudom kösz,hogy a tudtomra adtad én is tudtam és rohadtul sajnálom. Majd ha rád tartozik akkor majd elmondom / elmondjuk! Na Szia !
Milán 💚: Szívesen. Rohadtul rám tartozik mert 16 éves vagy én vigyázok rád úgy,hogy igen rohdttul van közöm hozzá. Na szia!Miután beszéltem Milánnal Lillával beszéltem
Emma🦄: Szia! Hogy vagy ?? Nagyon sajnálom ami Bencével történt! Ha tudsz írj vissza létszi!
Lilla🐰: Szia! Köszi jól! Bence is jól van! Amennyire csak tud. Tudom,hogy miért csinálta ezt magával én vagyok a hibás!
Emma 🦄: Micsoda?? Biztos,hogy nem te tehetsz róla! Ne okold magadat! De miért te lennél a hibás?
Lilla🐰: Emlékszel arra a napra amikor összetörtél? Mikor haza mentem elmondtam mindent Bencének nagyon kiakadtam,hogy miatta összetörtél. És még aznap elment bulizni. Leitta magát,után én találtam meg a fürdőbe. Be mentem vele a kórházba,de ott azt mondták,hogy menjek haza mert nem fog egy ideig felébredni. Haza mentem és csak sírtam és sírtam
Emma🦄: Micsoda ? Te elmondtál mindent ? Mindegy az a lényeg ,hogy nem te vagy a hibás. Nem magadat okold hallod!?
Lilla🐰: Hallóm köszönöm,hogy itt vagy nekem sajnálom nagyon ki voltam de mennem kell nagyon fáradt vagyok Jó éjt Emma.
Emma 🦄 : Semmi gond. Jó éjt Szia.Sziasztok remélem tetszett ez a rész. Írjátok meg eddig melyik melyik rész tetszett nektek. Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...