2 héttel később
A fiúk 2 hete utaztak el New Yorkba. Nagyon hiányoznak! Lillával sokat beszélünk velük ! És persze sokat is tanulunk Lillával mivel Lilla délutánonként nem szeretne otthon lenni egyedül ezért mindig velem és Lilivel szokott átjönni hozzánk és itt tanulunk, házit írunk meg beszélgetünk. Irtózatosan sokat kell tanulni szóval elvagyok foglalva azt kell ,hogy mondjam .
Reggel
Arra ébredtem, hogy valami visító szól az ágyam mellett. Mi lett volna más mint az ébresztő! Kinyomtam majd megnéztem a közösségi oldalakat felmentem Instagramra meg Snapchetre küldtem egy képet Bencének majd kikeltem az ágyból. Elvégeztem a reggeli rutinom majd fel is öltöztem. Jó idő volt kint, úgyhogy erre esett a választásom.
Lementem és nagyon jó illatok fogadtak. Amióta anya várandós azóta folyton itthon van kicsit furcsa de majd majd megszokom.
Megreggeliztünk Lili is felöltözött és el is indultunk az iskolába . Anya nem jár be a munkahelyére és most már csak apa utazik el folyton. Anya egész nap otthon van meg elmegy ugye nőgyógyászhoz is. Én szoktam bevásárolni meg takarítani és Lili is sokat segít viszont az utóbbi időben nem tudok segíteni mert sokat kell tanulni. Hamarosan megszületik Réka kiderült ,hogy lány lesz. Nagyon örültünk,hogy lány lesz de természetesen csak a lányok a családból a fiúk egyértelmű,hogy fiút szerettek volna de hát nem az lett. Idő közben ideértünk a sulihoz és Lilla ott várt minket a kapuba. Lili elment a barátaihoz én meg besétáltam Lillával a suliba.
- Na csajszi Mizu?
- Semmi veled?
- Azon kívül ,hogy hiányzik Milán azon kívül semmi!
- Tudom,hogy hiányzik nekem is Bence de megígértünk ,hogy vigyázunk magunkra és nem pasizunk be!
- Jah de akkor is !
- Na menjünk!
A napnak gyorsan vége lett rossz volt,hogy mindig elhaladtunk a fiúk tablója előtt(😓). Mikor haza mentünk ettünk aztán neki is álltunk tanulni meg házit írni. Egész délután csak tanultunk. Este haza ment Lilla én elvégeztem az esti rutinom és elmentem aludni.Reggel
Nagy nehezen felkeltem és elmentem fogat ,arcot mosni majd felöltöztem.
Kicsit hűvös volt úgyhogy erre jutottam. Gyorsan lementem reggelizni és el is indultam a suliba. Lili beteg lett este így egyedül mentem. Lilla bent várt az osztályban.
- Szia! Hogy vagy?
- Szia! Jól te?
- Én is köszi! Milyen órával kezdünk?
- Asszem Történelem!
- Jaj ne feleltet! Tanultam de biztos,hogy nem tudnám!
- Jah én is! Mivel együtt tanultunk!Beszélgetésünket a csengő zavarta meg. Nagyon unalmas volt a töri óra. Hála az Istennek nem minket feleltetek.
A nap gyorsan ment mint a többi de nagyon fárasztó volt. Napról - napra nehezebb a tanulás de mindenkinek muszály átélni.
Jövő héten lesz a Bencének a születésnapja és nem töltjük együtt.
- Halló Emma ! Itt vagy?
- Jah persze! Csak azon gondolkodtam ,hogy jövő héten lesz a Bencének a szülinapja. Kéne valami olyan ajándékot venni ami tetszene neki!
- Ú utazzunk el! Úgy is nagyon hiányzik nekem Milán neked meg Bence és úgy is van egy külön lakásuk! Maradjunk ott egy hétre! Majd igazolják nekünk ! Naaa?
- Úú ez jó ötlet! Apa úgy is itthon lesz mert nem kell üzleti útra mennie szóval benne vagyok!
- Okés akkor veszünk kettő db jegyet ! És még kettő ajándékot !
- Okés akkor otthon megveszem a jegyeket .
- Okés! Akkor induljunk de ne szóljunk szerintem nekik! Nekünk oda adta a lakcímet! Úgyhogy az úgy pont jó lesz!
- Okés! De akkor legyen úgy ,hogy
írunk egy levelet azt bedobjuk a postaládába csöngetünk el bújunk és miután kinyitották a levelet bele lesz írva ,hogy nyisd ki az ajtót ! Naaa??
- Úúú ez nagyon jó ötlet! Akkor legyen így!
- Okés akkor gyerünk megvenni a jegyeket!
- Ú már nagyon várom!
- Én is! Szerintem nagyon fognak örülni nekünk!
- Ahaa
Miután haza értünk megvettük a jegyeket és elkezdtük írni ,hogy milyen cuccokat viszünk!1 héttel később
Nagy rohanásban vagyunk éppen Lillával! Már a reptéren vagyunk 1 nappal Bence szülinapja előtt
Gyorsan felkaptam reggel valamit és indultunk is. Igen tudom elég extra de tökéletes lesz.
A repülőn beszélgettünk, szerencsére egymás mellé szóltak a jegyeink. Meg természetesen aludtunk is.
Nem mondom ,hogy gyorsan eltelt a repülő út de nem volt vészes. Mikor leszálltunk megkerestünk a bőröndjeinket és kerestünk egy taxit. Megmondtuk a címet majd kifizettük mikor oda értünk. Nagyon szép volt a hely. Gyors előkaptam a levelet amit írtunk majd bedobtuk a postaládába és felrohantunk a lépcsőn ,hogy ne vegyenek észre kb. 2 percet vártunk és nyílt az ajtó. Ahogy számítottunk be is csukódott gyorsan "elrohantunk " amennyire lehet egy - egy bőrönddel. Majd megálltunk az ajtóban. Kinyitódott és beleugrottam Bence nyakába.
- Boldog szülinapot!!! : kiabáltuk egyszerre Lillával
- Úr Isten köszönöm! Milán gyere!
- Mi az te...: nem tudta befejezni mert Lilla beleugrott a Milán nyakába.
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...