Hallottam,ahogy Milán felmegy.
Nagyon jól hazudik Lili látszik ,hogy az én tesóm. Lilla hívott este de nem vettem fel nem volt kedvem beszélni senkivel se csak Lilivel.Reggel még az ágyban kicsit telóztam. Majd felöltöztem és lementem
Milán pont kijött a szobájából ezért gyorsan becsuktam az ajtóm. De kopogtak nem nyitottam ki inkább elbújtam a szekrényembe utána hallottam ,hogy nyílik az ajtóm.
Meddig fogom még titkolni,hogy itthon vagyok ?
- Emma itt vagy? : hallottam meg Lili hangját.
Mikor kiléptem ott ált mögötte az egész család. Remek !
- Sziasztok! Hogy vagytok? : csak ennyit tudtam mondani mást nem! De ez is megteszi!
- Emma te mióta vagy itthon?: kérdezi anya
- Eleve miért mentél el
Lillával ? És ő hol van? : kérdezte a bátyám
- Kislányom a szekrény nem azért van ,hogy bebúj oda! : mondta apa egy kicsi szigorral
- Én már egy ideje tudom ,hogy itthon van! : mondja Lili
- 1. Tegnap óta vagyok itthon
2. Mert nem akartam azt hallani ,hogy sajnálom sajnálom sajnálom! Elegem lett belőle ,hogy csak úgy lefeküdtem mással és még nem is tudjátok én mit érzek! Lilla gondolom még ott van ahová mentünk Las Vegas - ban van még de nem tudom nem vele jöttem haza hanem egyedül!
3. Tudom apa ,hogy a szekrény nem azért van de máshova nem tudtam bújni! Ez volt az a hely ahova tudtam bújni!
- De miért bújtál el? : kérdezte Milán
- Mert még nem szerettem volna megmondani,hogy itthon vagyok ! Azért!
- Na ne veszekedjetek kérlek ! Most ,hogy itthon vagy így elmondjuk az öröm hírt! Babánk lesz! : mondta anya . Ezt nem hiszem el még ez is 4 - en leszünk . De az nem esik le nekik ,hogy ma van a születésnapom. Na mindegy
- Lili öltözz! : mondtam Lilinek aki tudta miről van szó.
- 5 percet kérek szépen! : mondta majd kirohant a szobából.
- Kislányom hova szeretnél menni? És miért viszed magaddal Lilit? : kérdezte anya
- Milyen nap van ma?
- Csütörtök! Miért? : mondják egyszerre
- Aha oké akkor nap végéig gondolkodjatok el azon,hogy mi van ma!
- Készen vagyok !Mehetünk !
- Oké gyere Lili! Sziasztok!
- Sziasztok! : mondja Lili is
- De hova mentek? : kérdezi apa nagyon rosszul esik ,hogy nem emlékszünk rá. Csak erre kéne emlékezniük semmi másra csak erre. De még erre se emlékeznek, szép!
- Emma ? Miért vagy szomorú?
- Hát tudod téged Milán is én gondolom mikor nincsenek itthon de most még egy picire is vigyáznom kell! Így tényleg nem lesz időm a barátaimra és amikor suliban leszünk mi lesz vele amíg nem mehet bölcsődébe ? Tudod nagyon szeretlek titeket de te legalább meg még Milán is tudtok magatokra vigyázni és nem nekem kéne gondoskodni rólatok hanem anyáéknak vagy a Milánnak rólunk de így most,hogy itt lesz a pici nem fogok több időt tölteni veled se a barátaimmal se Bencével! Mindegyikőtöket nagyon szeretem de ez nekem túl sok lesz egyszerre! : öntöttem ki a szívem Lilinek ő mindig meghallgat , és látja rajtam ha valami bánt.
- Értem! Megígérem ,hogy mindig segíteni fogok neked és nem fogok sokat akadékoskodni ! Ígérem!
- Jaj Lili nem arról szól ,hogy te akadékoskodsz hanem arról,hogy így se törődnek velünk! És még el is felejtették a születésnapom!
- De van egy ajándékot számodra !
- Igen és mi?
- Nézz előre! : mikor kimondta előre néztem és megláttam Bencét . Nem tudom abba a pillanatban mindent elfelejtettem és megbocsátottam neki. Oda rohantam és átöleltem szorosan majd mögötte pedig Lilla ált őt is szorosan megöleltem és Lili is oda jött.
- Boldog szülinapot ! :mondták egyszerre.
- Köszönöm!Sziasztok remélem tetszett. Hamarosan jön a kövi. Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett
RomanceEmmáról szól akinek megtetszik a bátyja legjobb barátja. Senki nem sejt semmit csak a legjobb barátnője tud róla. Valyon mindenki örülni fog? Mi fog történni köztük? Ha megszeretnéd tudni akkor olvass bele a könyvbe. ✨A 2 évad is ebben a könyvben t...