27 rész

2.8K 75 5
                                    

1 héttel később

Már haza értünk New York-ból.
Vettünk nagyon sok ruhát és nagyon sok időt töltöttünk a fiúkkal.
Anya a 8. hónapban van . Már nagyon várom ,hogy megszülessen Réka. Berendeztünk már a baba szobát is. Ilyen lett.

 Ilyen lett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vettünk egy kicsit nagyobb ruhákat is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vettünk egy kicsit nagyobb ruhákat is. Apa is sokat van már itthon 2 hetente utazik el. Én és Lili is nagyon sokat segítünk anyának , úgy tervezték ,hogy amíg nem éri el azt a kort ,hogy lehessen bölcsődébe vinni addig anya nem utazik hanem itthon van vele. Miután már bölcsis lesz visszamegy dolgozni.

Reggel

Nem az ébresztőmre keltem hanem a telefonom csengőhangjára. Lilla hívott ,nem tudom ,hogy ő mikor kell de még csak fél hat volt.
- Szia Lilla! - mondtam nem túl jó hangon. Szerintem senki se örülne annak ha fél hatkor költenék fel.
- Szia! Bocsi,hogy ilyen kor zavarlak de most kaptam a hírt ,hogy fél hétre kell a suliba menni! Úgyhogy öltözz nagyon gyorsan!- mondta Lilla a vonal másik végén. Hogy micsoda ? Most jutott el az agyamig! Mi az ,hogy fék hétre menjek be a suliba? Na mindegy.
- Jó okés! Akkor sietek! Szia.
- Okés az jó lesz ! Szia.
És ezzel le is raktam a telefont. Gyorsan kerestem egy elviselhető ruhát és felöltöztem. A szettem egy fekete térdnél szakadt nadrág és egy fekete haspóló volt. Mellé felvettem egy bordó dzsekit és a fehér vans cipőmet. Bepakoltam a táskámban és le is mentem.  Megnéztem,hogy mi van a hűtőben és csináltam magamnak egy szendvicset reggelire és tízóraira is. Töltöttem mellé narancs levet ,majd megittam a suliba vizet viszek most mert nincs kedvem még a suliban is narancs levet inni. Elraktam mindent majd fogtam egy tollat és egy papírt és írtam egy üzenetet.

Anya, apa elkelett mennem előbb a suliba. Raktam el kaját is. Megtennétek,hogy eldobjátok Lilit a  suliba? Mert nekem fél hétre kell mennem! Köszi puszi.

Miután megírtam a levelet kiraktam a hűtőre és el is indultam. Lillával a suli előtt találkozunk mint mindig és ez most se volt másképp. Elindultam a sötét utcán mert ugye még hat órakor csak kezd világosodni de nem baj 10 perc innen a suli úgyhogy reggelente jól esik egy kis séta is. Elég gyorsan megérkeztem a sulihoz. Lilla kint várt rám a kapu előtt.
- Szia! - mondtam majd megöleltem.
- Szia! Te tudod,hogy miért kell bejönni? - mondta Lilla és viszonozta az ölelésem.
- Persze! Csak is! Ha tudtam volna nem te keltettél volna fel fél hatkor hanem én! Amúgy meg te tudod?- kérdeztem tőle mert egy kicsit azért kíváncsi vagyok ,hogy minek köszönhetjük ,hogy negyed hét órakor már itt állok a suli kapu elött.
- Jah bocsi tényleg! Én se tudom de ha esetleg bemegyünk talán megtudjuk! - nevette el magát Lilla. Megindultunk a bejárat felé és kinyitottuk az ajtót. Azon gondolkodom ,hogy ha nekünk be kellett jönni akkor a Liliéknek nem kellett volna bejönniük?
- Jó reggelt! - köszöntünk egyszerre Lillával az osztálynak akik még félig aludtak.
- Jó reggel ! - köszöntek vissza kicsit kómásan.
- Emma ? Ti tudjátok,hogy miért kellett nekünk bejönni egy órával előbb? - kérdezi Molli aki a padon ülve itta a kávéját. Ami például nekem se ártott volna . De majd veszek egyet a büfében.
- Nem Molli, mi se tudjuk ,hogy miért kellett bejönnünk. - mondom neki egy mosoly kíséretében.
- Jah akkor senki se tudja de jó! - válaszolja
- Na, legalább valaki tud mosolyogni! - mondja Krisz az osztály menője. Tudjátok az a tipikus minden csaj bukik rá . Mindent elér amit csak szeretne.
- Hát valakinek azt is kell ha egyszer a csajaid nem mosolyognak! - vágom neki vissza . Minden évében próbál felszedni de tudja ,hogy engem nem könnyű levenni a lábamról, de mégis mindig próbálkozik. De hát nekem ott van Bence, igaz New Yorkban van de hát így is nagyon szeretem !
- Addig szívd vissza amígy tudod Emmácska! Egyszer úgy is az enyém leszel! -  Krisz azt hiszi ,hogy mindent megtehet? Hát rohattul nem !
- Hát lehet egyszer de az talán a pokolban lesz! - mondom neki gúnyosan miközben erőltettek magamra egy mosolyt.
- Hahaha! Az szerintem nem a pokolban lesz!
- Na jó Krisz ! Tudod soha nem tetszettél és nem is fogsz ! Megértetted ? Felőlem küzdhetsz értem de magasról leszarom ,hogy te mit csinálsz! Oké? Jah és egy ember szeretek és az nem te vagy!
- Jól van cica nyugi!

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now