3 rész

8.1K 186 2
                                    


Ma csak Tesi, Biológiai,Fizika,Kémia,Matek,
Mind tanulós csak a tesi nem de nem is baj. Meg vártam Lilit mert neki 6 órája van ma nekem meg csak 5 Keddenként van csak 5 órám.

Gyorsan el telt a nap meg igazából unalmas is volt. Mikor haza értem azt vettem észre,hogy nyitva van az ajtó. Lili azt hitte betörtek de én tudtam,hogy csak a hülye bátyám az és a barátja Bence bementünk és igazam volt csak ők voltak azok. Apropó Bence,nem tudom mit érzek iránta kis korunk óta ismerjük egy mást 2 éve tudom,hogy többet érzek iránta mint barátság.

Bence szemszöge:

Hallottam,hogy nyílik az ajtó. Emma és Lili lépett be rajta Lili elbújt Emma mögé. Emma megint gyönyörű volt ma.
Úr Isten miket mondok a legjobb barátomnak a tesója és 2 évvel kisebb mint én. Elhessegettem a gondolataimat és azt vettem észre,hogy Lili köszön de Emma nem. Emma be ment a konyhába és csinált kaját Lilinek és magának maradt még ezért meg ettük Milánnal. Emma és Lili felmentek nem tudom mit csináltam,hogy nem szólal hozzám Emma lehet,hogy még mindig a folyosón történtek miatt velem ilyen? Mindegy egyszer csak el mondja nem?
Vissza estem a valóságba és megnéztem mennyi az idő még csak 14:30 van nem megy gyorsan az idő az biztos. Fel mentünk Milán szobájába és játszottunk xbox-on kb 2-3 órát játszottunk aztán meg untuk ami nálunk fura mert mi soha nem unjuk meg(😂). Kimentem,hogy elmegyek a fürdőbe de meg előztek kinyílt Emma szobályának ajtaja és beszaladt a fürdőbe amint meglátott. Gondolom le esett neki,hogy én is oda indulok. Vissza nézett és kinyújtott a nyelvét. Arra gondoltam amíg ő nincs a szobályába bemegyek és meg nézem,hogy mit csinált 2-3 órán át. Bementem láttam ,hogy tanul fel volt nyitva a laptopja és bele néztem. Nem hallottam ,hogy jön valaki de meg néztem, hogy mit csinált azon hátulról valaki megfogta a pólóm nyakát és meg rántotta. Rohatul meg ilyetem.

Emma szemszöge:

Beléptünk az ajtón Lilivel ő mögém bújt el félt de mikor meglátta,hogy csak a bátyánk és a barátja azonnal kibújt a hátam mögül. Elindultam a konyhába és csináltam magamnak és Lilinek kaját nem érdekelt a többiek mit esznek Lili lakjon jól ez volt a fő. Megettünk  a kaját ami még belénk fért  ami marat még kaja  azt a fiúk megették. Felmentünk a saját szobákba Bence a Milánéba és én becsaptam az ajtót kijött belőlem a sírás sírtam - sírtam és csak sírtam szabad utat engedtem a könnyeimnek. Miután teljesen kiengedtem a könnyeim, tanultam bekapcsoltam a laptopon és benyomtam rajta a kedvenc számom Ava Max-tól a Salt című zenét meg hallgattam és bekapcsoltam egy lejátszási listát. Kb 2-3 órát tanultam és házit írtam majd úgy gondoltam,hogy elmegyek le zuhanyozni. Kinyitottam az ajtót és akkor lépett ki Bence Milán ajtaján sejtettem,hogy ő is a fürdőbe igyekszik de be futottam. Mielőtt becsuktam volna az ajtót vissza fordultam és ki nyújtottam rá a nyelvem. Gyors le tusoltam és vissza mentem volna a szobámba ha nem veszem észre,hogy valaki van a szobámba el képedtem mikor megláttam Bencét a laptopon előtt. Lassan és halkan beléptem oda sétáltam az asztalhoz és meg fogtam a pólója hátulját és meg húztam. Láttam,hogy meg ijedt de nem érdekelt olyan cuki volt ahogyan meg ilyett. Úr isten miket beszélek a bátyám legjobb barátja nem szerethetem de még is szeretem..........

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now