4 rész

11.2K 176 15
                                    

Nem tudom mit érzek iránta,biztos vagyok benne hogy ő csak barátként szeret.
Gondolkozásomat Bence zavarta meg,a számat nézte megfordultam és kimentem a szobából nem érdekelt,hogy bent maradt csak el szerettem volna onnan menni átmentem Lili szobályába mindent elmondtam neki mert most csak vele tudok beszélni Lillát még se hívhattam át este 9 órakkor. Lili tudta,hogy szeretek valakit de nem tudta,hogy kicsodát.Nagyon meglepődött. Vissza mentem a szobámba nem volt már ott Bence aminek nagyon örültem.

Bence szemszöge

Mikor megfordultam Emma ott ált velem szembe. Nem a szemét hanem a száját néztem elgondolkoztam rajta,hogy meg csókoljam vagy ne. De mire eldöntöttem volna nem volt már előtem a lábam földbegyökerezett. Nem tudtam volna megszólalni se elmenni. Arra jutottam,hogy vissza megyek Milán szobájába és elköszönök nekem ma ez már túl sok volt 21:00 volt így is úgy is haza kell egyszer mennem akkor az most legyen. Haza mentem bedőltem az ágyamba és néztem a plafont. Kb. 1 órát lehettem úgy majd elmentem le zuhanyozni miután végeztem folytattam az amit abba hagytam.

Reggel 7:00 kor ébresztett az a rohadt ébresztő. Nagy nehezen felkeltem és fel öltöztem: fekete póló,fekete nadrág, fekete cipő. Majd mentem is, gyors lementem és már be is gurult a kocsi a bejáronkra. Gyors kimentem és láttam,hogy ma Emma és Lili is jött persze Lili ült elöl. Nekem be kellett  ülnöm Emma mellé,láttam rajta, hogy nem nagyon ujjong értem de azért próbált egy mosolyt dobni nekem. Majd el is indult a kocsi. Beértünk a suliba Milánnal fel mentünk a 2 emeletre mert nekünk ott lesz óránk méghozzá Fizika 🤮

Emma szemszöge

Miután vissza mentem a szobámba lefeküdtem aludni mert Lili is elaludt. Sokat gondolkoztam azon,hogy mit csinálhat most de gondolkozás közbe elaludtam.

Reggel felkeltem 6:00 kor gyorsan elvégeztem a reggeli rutinom fel öltöztem. Felkeltettem a Lilit és Milánt. Lementem amíg felöltöznek és megcsináltam a reggeliket és a tízóraikat a szüleink holnap után jönnek vagyis Szombaton. Mikor megtudtam,hogy Bencével kell beülnöm egy kocsiba azt hittem,
hogy rosszul hallok. Ezt szóvá is tettem.
- Hogy micsoda? Biztos,hogy nem ülök vele egy kocsiba. : Mondtam de Milán csak nem is foglalkozott vele. Persze Lili értette,hogy miért nem szeretnék ezért ő nem nézett rám furán.
Beültünk a kocsiba Lili ült elöl remek. Be ült mellém Bence és rá erőltették egy mosolyt. Ő is vissza küldte a mosolyt. Olyan szép mosolya van. Mi Emma magadnál vagy? te nem vagy normális tegnap még szeretett volna meg csókolni most meg elolvadok.  Meg ált a kocsi ki ugrottam de tényleg Lili meg kiszállt. És utánam jött bement az osztályába és én mentem tovább. Nekem az 1 emeleten lesz órám ami jó mert Bencének és Milánnak 2-on lesz órája nekem Történelem lesz.
A törinek vége lett nagyon örültem Lillával elmentünk a büfébe és.......

Sziasztok remélem tetszik az új rész írjátok meg komiban,hogy nektek eddig melyik rész volt a kedvencek. Vigyázzatok magatokra Puszi ♥️

A bátyám legjobb barátja és én ♥️/ Befejezett Where stories live. Discover now